Web protkaný chmelem

Reference pro tvorbu webu, SEO, internetový marketing, mobilní aplikace nebo tvorbu e-shopů. Prohlédněte si přehled spokojených klientů agentury AITOM.

Pivovar Svijany

Web protkaný chmelem

Když před 450 lety mniši ochutnávali první várku svijanského piva, jistě žádný z nich ani v tom největší opojení neočekával, že Svijany přetrvají tolik let.  Jenže webové stránky jako ze středověku by milovníky Svijan jistě nebavily. Spojili jsme síly s agenturou SilentService a navrhli nové modernější stránky.

Nechtěli jsme prvoplánové stránky plné půllitrů, vymýšleli jsme především neokoukaný design, který by trefně prezentoval tradici, na které si pivovar velmi zakládá. Nezbývalo než jít do hloubky. Co je základní ingrediencí každého piva -  přece chmel. Chmel nakonec tvoří základní téma webu.

Webové stránky jsou samozřejmě responzivní, abyste se i v mobilním telefonu mohli pohodlně podívat, kam na Svijany zajít.

Posuňte se šipkou doprava.

Nebo použijte kolečko na myši.

Posuňte se tažením prstu doleva.

web

Web protkaný chmelem

  • Neokoukaný design
  • Plně responzivní
  • Intuitivní ovládání
  • Interaktivní mapa, kde se točí svijanské pivo
mobil

O Pivovaru Svijany

Tradice pivovaru sahá do roku 1564, pivo tehdy ještě vařili cisterciáčtí mniši. Ti jistě ještě žehnali sudy křížem a po pivovarnicku si přáli „dej bůh štěstí“, aby se jim každá várka podařila.

 

Dnes už je ale výroba v rukou světských, konkrétně sládka pana Menšíka. Na tradici to ale nic neubírá, pivo se tu vaří po stovky let ověřeným způsobem. Jak říká sám sládek: „Svijany jsou jiné v tom, že jsou stále stejné.“

 

Webové stránky prezentují všech 12 druhů piv, které se v současnosti ve Svijanech vaří o nespočetně cen, které už piva získala na různých soutěžích.

Potřebujete podobné řešení? Ozvěte se! Napsat do AITOMu