říjen 2019
během prvního roku
pomocí LEADY.cz. Z toho
165 s obratem nad 1,5 mld Kč.
Shrnutí projektu
Pro Atlas Copco jsme provedli Vstupní studii a následně vytvořili marketingovou strategii a microsite pro komunikaci nově vyvinuté a aplikované technologie.
V rámci Vstupní studie jsme získali zpětnou vazbu od zákazníků a doporučili nástroje i výši investic pro digitální marketing.
Klient: | Atlas Copco |
Spuštění projektu: | říjen 2016 |
Odkaz na projekt: | www.stlactenaklady.cz |
Cena: | nižší stovky tisíc Kč |
Segment: | B2B |
Obor: | strojírenství |
Služby: | Vstupní studie, telefonický průzkum, microsite |
Atlas Copco
Globální průmyslová společnost Atlas Copco sídlí ve švédském Stockholmu a má přibližně 43 000 zaměstnanců a zákazníky ve více než 180 zemích. Jsou průkopníky v oblasti technologií a inženýrství s odbornými znalostmi, na které se spoléhají všechna průmyslová odvětví po celém světě.
Zastoupení Atlas Copco v České republice vzniklo v roce 1969. Mezi přední produkty patří kompresory, generátory, demoliční zařízení, vakuové vývěvy, průmyslové nářadí, montážní systémy aj.
Zadání
Atlas Copco chtělo spustit kampaň na podporu nové technologie použité ve svých průmyslových kompresorech. Ta ovšem nešla směřovat na stávající korporátní web, proto jsme navrhli řešení formou microsite.
Zároveň bylo třeba splnit další klíčový cíl: zvýšit poměr vyhraných výběrových řízení. K tomu bylo potřeba zjistit, jaké jsou příčiny neúspěchu.
Cíle webu
- Zvýšit poměr vyhraných výběrových řízení Primární cíl
- Zjistit příčiny tam kde Atlas Copco neuspělo
- Navrhnout kampaň na podporu nové technologie