Spojujeme byznys a digitál, pro váš růst
Každou práci začneme důkladnou analýzou, abychom měli jistotu, že navrhneme řešení, které vám bude vydělávat.
Správné otázky,
správná řešení
Vstupní studie je metodika, kterou zdokonalujeme od roku 2015 na více než 100 úspěšných projektech. Pomáhá nám identifikovat příležitosti pro byznys našich klientů a navrhnout tu pravou digitální cestu k jejich růstu.
Pracujeme systematicky
Postaráme se o vše: zanalyzujeme si současný stav a potenciál, webové stránky
vytvoříme a náš marketingový tým se postará o propagaci.
100% škálování
0% bullshit
Vstupní studie je metodika, kterou zdokonalujeme od roku 2015 na více než 100 úspěšných projektech. Pomáhá nám identifikovat příležitosti pro byznys našich klientů a navrhnout tu pravou digitální cestu k jejich růstu.
01
Úvodní workshop
Společně s vámi „rozpitváme“ váš obchodní proces, odhalíme jeho výzvy, a jak mu může digitál pomoci.
02
Datová analýza
Kombinací dat z Google Analytics, analýzy klíčových slov, vyhledávání a digitální prezence vaší konkurence zjistíme, jak váš segment funguje v online prostředí.
03
Zákaznická analýza
Mluvíme s vašimi zákazníky, abychom zjistili, co je pro ně důležité a jaká je jejich motivace. Děláme hloubkové rozhovory i uživatelská testování.
04
Digitální řešení na míru
Navrhneme konkrétní digitální strategii, kde definujeme, jak, za kolik, a kdy doručíme vašemu obchodu výsledky.
05
Efektivní realizace
Naše projekty doručujeme vždy včas a v domluveném budgetu.
Digitál, který sedne
vašemu byznysu
Naše práce má výsledky. Prohlédněte si naše úspěšné projekty.
První online konfigurátor zbraní na světě
Jaegermeister – Partnerský portál
ČEPRO – kariérní web
AGC Plasma – Zahraniční projekt B2B
Co říkají naši klienti
Naše ocenění
Naše projekty přihlašujeme do prestižních oborových soutěží a pravidelně se umisťujeme na předních příčkách.
32 ocenění
2015–2023
22 ocenění
2015–2023
Naše know-how
Pravidelně přednášíme na oborových konferencích a jsme zvání do podcastů, abychom nasdíleli naše zkušenosti z témat “Revenue Operations”, “B2B marketing”, “Vstupní studie” a také naše Case Studies.