únor 2021
Shrnutí projektu
Prodejci ojetých vozů Carnext, dceřiné společnosti firmy Leaseplan (nyní Drivalia), jsme pomohli během prvních tří měsíců zvednout počet leadů o 38 až 181% (podle období) a o 128 – 429% (podle období) tržby z e-shopu při průměrném snížení nákladů na online marketing o cca 60 %. Klíčem k úspěchu je komplexní data driven přístup a chytrá automatizace procesů.
Zadáním bylo převzít správu online kampaní na prodej ojetých vozidel a dosáhnout alespoň stejné výsledky s méně než polovičními náklady, než dosáhla správa dosavadní. Na otestování proveditelnosti tohoto požadavku jsme měli 3 měsíce.
Klient: | Drivalia Lease Czech Republic (dříve LeasePlan ČR, s. r. o.) |
Spuštění projektu: | únor 2021 |
Cena: | nižší miliony Kč vč. médií |
Segment: | B2C |
Obor: | prodej vozidel |
Služby: | správa a automatizace performance kampaní |
Drivalia Lease Czech Republic
Společnost Drivalia Lease považujeme za své poslání poskytnout vám inovativní, udržitelná řešení operativního leasingu vozidel, bez ohledu na to, kdo jste a kam se potřebujete dostat – a vy se tak můžete soustředit na další věci.
DRIVALIA působí ve více než 30 zemích a má přes 50 let zkušeností v tom, jak pomáhat velkým i malým společnostem snižovat náklady a usnadňovat správu vozových parků. Naše na míru vytvořená řešení pro správu vozového parku zapadají do vaší strategie a rozpočtu, nabízíme přesně tu míru outsourcingu, kterou potřebujete.
Zadání
Zadáním bylo převzít správu online marketingu a dosáhnout alespoň stejné výsledky s méně než polovičními náklady, než dosáhla správa dosavadní (podrobněji viz níže). Na otestování proveditelnosti tohoto požadavku jsme měli 3 měsíce.
Hlavními argumenty, na kterých měl online marketing stát, byly spolehlivost firmy, dobrá pověst, skvělé reference.
Zadání bylo specifické svou strukturou – Carnext je zároveň obchodní web a zároveň e-shop. Nákupní proces je vzhledem k produktu komplikovaný. Zákazník může na webu:
– zanechat lead a čekat na kontakt od obchodníka, nebo:
– automobil přímo objednat v e-shopu. Cílem kampaně pak bylo vytěžit na maximum obě konverzní cesty.
Cíle kampaní
- stejný počet hard conversions
- při polovičním mktg rozpočtu
- stejný objem obchodních transakcí
- při polovičním mktg rozpočtu
Výsledky projektu
Reference klienta
Vítěz soutěže IEA 2022
Tento projekt vyhrál v roce 2022 1. místo prestižní soutěže IEA a 2. místo v soutěži WebTop100 v kategorii
“Digitální transformace” s celkovým výsledkem 88 %.
Váha 25 %
Váha 25 %
Váha 25 %
Váha 25 %