Drivalia – automatizace kampaní

Pro klienta Drivalia jsme automatizovali a optimalizovali performance kampaně.

1. místo 2022
2. místo 2022
2. místo 2022
+%
nárůst tržeb
+%
nárůst leadů
%
snížení nákladů na marketing
měsíce
doba návratnosti investice

Shrnutí projektu

Prodejci ojetých vozů Carnext, dceřiné společnosti firmy Leaseplan (nyní Drivalia), jsme pomohli během prvních tří měsíců zvednout počet leadů o 38 až 181% (podle období) a o 128 – 429% (podle období) tržby z e-shopu při průměrném snížení nákladů na online marketing o cca 60 %. Klíčem k úspěchu je komplexní data driven přístup a chytrá automatizace procesů

Drivalia Lease Czech Republic

Zadání

Zadáním bylo převzít správu online marketingu a dosáhnout alespoň stejné výsledky s méně než polovičními náklady, než dosáhla správa dosavadní (podrobněji viz níže). Na otestování proveditelnosti tohoto požadavku jsme měli 3 měsíce. 

target_2-icon

Cíle kampaní

  • stejný počet hard conversions
  • při polovičním mktg rozpočtu
  • stejný objem obchodních transakcí
  • při polovičním mktg rozpočtu

Výsledky projektu

Optimalizace výkonu
již za 3 měsíce od zadání

Návratnost investice
do 3 měsíců

Počet leadů zvýšen
až o 181 %

nárůst tržeb z e-shopu
až o 429 %

snížení nákladů na online marketing
o cca 60 %

komplexní data-driven přístup a chytrá automatizace procesů.

Projekt byl spuštěn v únoru 2021 a od první chvíle vykazoval výrazně pozitivní výsledky. V prvních třech měsících došlo k více než dvojnásobnému zvýšení hard conversions a obchodních transakcí oproti stejnému období v předchozím roce, přičemž rozpočet byl nižší o více než 60 %.
Daniel Musil
Daniel Musil Account Director, AITOM

Reference klienta

„Díky agentuře AITOM a její práci s daty jsme ve velmi krátké době dosáhli mnohonásobně lepších výsledků v porovnání s předchozím obdobím v minulém roce. Špičková znalost analytiky přispívá k přesnému cílení na konkrétní uživatele. Automatizace kampaní celkově zjednodušuje práci, zlepšuje výsledky a přináší finanční úspory. Je radost pracovat s daty, pokud víte, jak na to.“
Martin Racman,
Senior Marketing Manager, LeasePlan ČR, s.r.o.

Vítěz soutěže IEA 2022

Tento projekt vyhrál v roce 2022 1. místo prestižní soutěže IEA a 2. místo v soutěži WebTop100 v kategorii
“Digitální transformace” s celkovým výsledkem 88 %.

%
Inspirativnost řešení
%
Udržitelnost řešení
%
Exekuce řešení
%
Konkrétní měřitelné výsledky

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací