Dostaňme přírodu do města!
Reference pro tvorbu webu, SEO, internetový marketing, marketingové kampaně a analýzy projektů. Prohlédněte si přehled spokojených klientů agentury AITOM.
Heineken
Dostaňme přírodu do města!
Víte, kdo nesnáší šeď a nudu víc než AITOMáci? Lidé v Heinekenu. Proto pro své cidery Strongbow vymysleli novou kampaň, jak oživit alespoň šeď velkoměsta. Společně jsme vyhrnuli rukávy a pustili se do díla.
Vznikla tak microsite www.prirodudomesta.cz, která nabádá mladé lidi, aby sami nominovali místa k proměně. A nemusí se jednat jen o Prahu, do projektu můžete navrhnout jakékoli ošklivé betonové místo ze svého okolí. Strongbow nejzajímavější návrhy vybere a podpoří guerillové zahradníky, aby místa proměnili třeba v jablkový sad, jako je ten, který v rámci kampaně Nature Remix vznikl v Johanesburgu.
AITOM stojí za vývojem i grafickým návrhem plným mechu a hlíny. Chceme dostat #PriroduDoMesta a věříme, že se to podaří!
Posuňte se šipkou doprava.
Nebo použijte kolečko na myši.
Posuňte se tažením prstu doleva.
Co jsme pro microsite řešili:
- microsite pro celosvětovou kampaň Nature Remix
- grafický návrh, který respektuje korporátní design i charakter kampaně Nature remix
- vývoj
- efekty, které uživatele vtáhnou do přírody
- responzivní design
O ciderech Strongbow
Strongbow je nejprodávanější značkou ciderů, neboli zkvašených jablečných močtů, na světě. Značka patří pod skupinu Heineken. V České republice je možné zakoupit cidery Strongbow od roku 2015.
Prodávají se v pěti příchutích: Strongbow Gold Apple, Strongbow Elderflower, Strongbow Red Berries, Strongbow Honey a letošní novinka Strongbow Dark Fruit. Česká republika je zároveň první zemí, která má tu čest představit nealko cider Strongbow a to ve dvou příchutích Strongbow Gold Apple 0.0 % a Strongbow Red Berries 0.0 %.
Potřebujete podobné řešení? Ozvěte se! Napsat do AITOMu