Jak vznikal nový web pro Balakryl

Reference pro tvorbu webu, SEO, internetový marketing, marketingové kampaně a analýzy projektů. Prohlédněte si přehled spokojených klientů agentury AITOM.

Balakryl

Jak vznikal nový web pro Balakryl

Houpacího koně na červeno? Plot na žluto? Nebo střechu na chatě na hnědo?

My Češi natíráme rádi. Se štětcem v ruce máme pocit, že je za námi vidět kus hotové práce. A navíc barevné. Dříve to byla nutnost a dnes si čím dál více ceníme věcí, které jsme tvořili vlastníma rukama.  
Balakryl chce být pro české kutily stále první volbou. K tomu už mu nestačí být k dostání ve všech obchodech, protože i kutil je dávno online. A co dělá po večerech online kutil? Surfuje, porovnává, hledá ten nej nátěr a postup. Sní o svém velkém díle.

Balakryl proto potřeboval nový web. Takový, který zaujme, jednoduše provede zákazníka světem natírání a na pár kliků ho přesvědčí o značce Balakryl. Profesionála i amatéra.

Začali jsme analýzou stránek a vstupní studií, v druhé fázi jsme vytvořili nový web. Je modernější, samozřejmě responsivní a zákazník v něm najde i spoustu tipů a vychytávek.  

Přejeme mnoho natíracích úspěchů všem kutilům

Posuňte se šipkou doprava.

Nebo použijte kolečko na myši.

Posuňte se tažením prstu doleva.

firma

O firmě

S mottem „Svět v lepších barvách“ nabízí Balakryl nátěrové hmoty na dřevo, kov, speciální povrchy a univerzální nátěrové hmoty.  Vkategorii vodou ředitelných barev patří dlouhodobě mezi nejprodávanější v České republice. 

 

Značka se zrodila v 80. letech 20. století a od počátku se zaměřila i na ekologickou stránku produktu, což představovalo v té době vcelku ojedinělý přístup. Zákazník ji najde ve více než 250 prodejnách a v nabídce má firma 20 000 barevných odstínů.

Balakryl - firma

Potřebujete podobné řešení? Ozvěte se! Napsat do AITOMu