B2B věrnostní program pro Jägermeister

Reference pro tvorbu webu, SEO, internetový marketing, marketingové kampaně a analýzy projektů. Prohlédněte si přehled spokojených klientů agentury AITOM.

Jägermeister

B2B věrnostní program pro Jägermeister

Vyberte si svůj Jägermeister pack! K tomu vyzývá majitele barů a restaurací nový designový web www.jagerpromo.cz, který jsme pro značku tohoto slavného bylinného likéru vytvořili a spustili.

Podporuje B2B prodej Jägermeisteru skrze registraci a sbírání odměn. Díky kódům z prodaných lahví systém pozná, který barman je značce nejvěrnější a za spolupráci štědře odměňuje.

Chytrou vychytávkou je i generátor individuálních plakátů – do předpřipravené grafiky si každý registrovaný bar nebo restaurace mohou zadat údaje o své promo akci, cenu za panáka Jägermeisteru nebo další informace a plakát si jednoduše vytisknout. Ušetří práci a značka má jistotu jednotné propagace.

Web barmany motivuje také k tomu, aby nápoj prodávali správně namražený na -18 °C, z takzvané originální tapmašiny. Zkrátka budovat značku pomáhá každá maličkost a my jsme rádi, když se na tom můžeme AITOMovým webem podílet.

Na zdraví!

Posuňte se šipkou doprava.

Nebo použijte kolečko na myši.

Posuňte se tažením prstu doleva.

web

Jägermeister

Redakční systém A5
Grafika na míru
E-shop systém
Zaměření na uživatele
Moduly v redakčním systému A5 na míru

firma

O firmě

Jägermeister je německý bylinný likér s typickou kořeněnou chutí. Vyrábí se v dolnosaském Wolfenbüttelu z 56 různých bylin, kořenů, dřev a kůry, jako je skořice, kořen zázvoru, šafrán a další. Obsahuje 35 % alkoholu, minimálně rok zraje v dubových sudech a plní se do typických zelených lahví.

Často se podává s pomerančovým džusem. colou, energetickými nápoji (tzv. nastřelený), tonikem nebo ledovým čajem.

Potřebujete podobné řešení? Ozvěte se! Napsat do AITOMu