B2B věrnostní program pro Jägermeister

Reference pro tvorbu webu, SEO, internetový marketing, mobilní aplikace nebo tvorbu e-shopů. Prohlédněte si přehled spokojených klientů agentury AITOM.

Jägermeister

B2B věrnostní program pro Jägermeister

Vyberte si svůj Jägermeister pack! K tomu vyzývá majitele barů a restaurací nový designový web www.jagerpromo.cz, který jsme pro značku tohoto slavného bylinného likéru vytvořili a spustili.

Podporuje B2B prodej Jägermeisteru skrze registraci a sbírání odměn. Díky kódům z prodaných lahví systém pozná, který barman je značce nejvěrnější a za spolupráci štědře odměňuje.

Chytrou vychytávkou je i generátor individuálních plakátů – do předpřipravené grafiky si každý registrovaný bar nebo restaurace mohou zadat údaje o své promo akci, cenu za panáka Jägermeisteru nebo další informace a plakát si jednoduše vytisknout. Ušetří práci a značka má jistotu jednotné propagace.

Web barmany motivuje také k tomu, aby nápoj prodávali správně namražený na -18 °C, z takzvané originální tapmašiny. Zkrátka budovat značku pomáhá každá maličkost a my jsme rádi, když se na tom můžeme AITOMovým webem podílet.

Na zdraví!

Posuňte se šipkou doprava.

Nebo použijte kolečko na myši.

Posuňte se tažením prstu doleva.

firma

O firmě

Jägermeister je německý bylinný likér s typickou kořeněnou chutí. Vyrábí se v dolnosaském Wolfenbüttelu z 56 různých bylin, kořenů, dřev a kůry, jako je skořice, kořen zázvoru, šafrán a další. Obsahuje 35 % alkoholu, minimálně rok zraje v dubových sudech a plní se do typických zelených lahví.

Často se podává s pomerančovým džusem. colou, energetickými nápoji (tzv. nastřelený), tonikem nebo ledovým čajem.

Potřebujete podobné řešení? Ozvěte se! Napsat do AITOMu