Případová studie: Vivobarefoot

E-shop Vivobarefoot

Historie barefoot bot sahá až do roku 2003. Tehdy dva Britové společnými silami vyvinuli nový model bot s extrémně tenkou podrážkou. Za 5 let začali tyto boty vyrábět masově, tak vznikla značka Vivobarefoot.

Základní filozofií barefoot bot je chránit chodidlo a zároveň vnímat povrch, po kterém chodíme. Na chodidlech máme přes 200 000 nervových zakončení a náš mozek vnímá až 70 % informací o pohybu právě z těchto nervů. Čím přímější kontakt se zemí máme, tím lépe pro naše nohy. Do Čech přichází Vivobarefoot v roce 2012 a rovnou se pouští do spolupráce s AITOMem.


Jakých výsledků jsme dosáhli?

Nárůst návštěvnosti Nárůst počtu objednávek Nárůst tržeb

 

CHCI TAKÉ ÚSPĚŠNÝ WEB


Naše řešení

seznam

Nový web

Nejdříve jsme navrhli novou podobu webových stránek, která by odrážela progresivní myšlenku „bosých bot“. Naším cílem bylo především, aby se uživatel nemusel příliš namáhat a e-shop jej sám pohodlně provedl nákupem. Chtěli jsme také vytvořit web plný informací o bosé chůzi a jejích výhodách. Prostě web, na kterém zákazník najde všechno, co potřebuje. Nový web však také musel splňovat požadavky mezinárodní značky.

Mít přehledný e-shop se vyplatí, jen za první rok (2013) spolupráce jsme zaznamenali nárůst návštěv o 263 % a nárůst objednávek o 125 %. Na rozvoji e-shopu dále pracujeme, díky tomu více než polovinu návštěvnosti tvoří uživatelé, kteří přicházejí z přirozeného vyhledávání.


blog

Blog

Základem úspěchu je vytvořit ze zákazníků fanoušky. Fanoušci si totiž budou o vás číst, doporučovat přátelům a tak dále. Na naše doporučení vznikl blog, který dále podporuje komunitu milovníků bosé chůze. Byť blog není nijak rozsáhlý, má své čtenáře. Za první pololetí roku 2015 jej navštívilo téměř 20 000 uživatelů.


newsletter

Newsletter

Nikdy neuškodí se čas od času zákazníkům připomenout. Proto jim od dubna 2015 posíláme každý měsíc newsletter. Do newsletteru zařazuje to nejzajímavější z blogu, akční nabídku i novinky, které jsou skladem. Newsletter pravidelně čte 1500 uživatelů. Jak to víme? Protože minimálně polovina odběratelů newsletter otevře a průměrně 27 % klikne na některý odkaz v e-mailu.


ppc

PPC

PPC neodmyslitelně patří do marketingové strategie každého e-shopu. Postupně se nám daří snižovat náklady na prokliky z placené reklamy a přivádět více zákazníků přirozeně. Například v roce 2012 tvořila návštěvnost z PPC 38 %, v roce 2017 to bylo jen 17 %, návštěvnost i obrat stoupá především díky neplacené  návštěvnosti z vyhledávání.


V roce 2017 návratnost investice do PPC (ROI) dosáhla 992 %. To v praxi znamená, že každá 1 Kč investovaná do placené reklamy přinesla 9, 92 Kč

CHCI TAKÉ EFEKTIVNÍ MARKETING