Případová studie: ReceptyNaKaždýDen.cz

Stránky receptynakazdyden.cz jsou podpůrnou stránkou společnosti Unilever. Slouží především ke zvýšení loajality stávajících zákazníků a nenásilnou propagaci značek Unileveru.

Unilever nás oslovil kvůli rozvoji stránek. Chtěl proměnit portál tak, aby si sami uživatelé vytvářeli, sdíleli své recepty a kuchařské tipy. Cílem bylo získat nové zákazníky, aktivizovat ty stávající a vytvořit mobilní aplikaci, která by nadchla i mladší uživatele.


Jakých jsme dosáhli výsledků

  • 9 000 nových uživatelů
  • přes 20 000 instalací aplikace
  • Zvýšení návštěvnosti o 121 %
  • Nárůst aktivity fanoušků na Facebooku o 20 %
  • Snížení počtu návštěv přes placenou reklamu o 30%

CHCI TAKÉ ÚSPĚŠNÝ WEB


Naše řešení

Nové uživatelské rozhraní

V prvním kroku, jsme uživatelům zjednodušili práci. Na základě uživatelského testování jsme navrhli nové velmi jednoduché rozhraní pro přihlášení a vkládání receptů. Nově bylo vložení receptu včetně ingrediencí intuitivní. A uživatelé to ocenili. V krátkém čase přibylo na stránkách neuvěřitelných 1 200 receptů od uživatelů.


Věrnostní program

Naším úkolem bylo aktivizovat stávající uživatele. Hledali jsme způsob, aby uživatele portál bavil a chtěli mu věnovat svůj čas. Navrhli jsme věrnostní program.

V rámci programu jsme rozdávali body, podle toho, jak byli uživatelé na stránkách aktivní. Body jste mohli získat za přidání receptu, pravidelné návštěvy, instalaci aplikace a registraci známého. Za určitý počet bodů bylo možné získat hodnotné ceny. A co na to říkali uživatelé? Nadšeně sbírali body. Rozdělili jsme 280 000 bodů a rozdali 1 600 cen.

Věrnostní program jsme také propagovali na sociálních sítích, blozích apod. Přivedli jsme na stránky 9 000 nových registrovaných uživatelů.


Newsletter

Aby na nás uživatelé nezapomněli, posílali jsme jim každý týden newsletter s recepty a novinkami. Pečlivě jsme vybírali obsah, aby se něj uživatelé mohli pokaždé těšit. Pro zajímavost, newslettery od nás dostálo více než 45 tisíc lidí. A podle receptů z newsletteru vařilo více než 3 000 z nich.


Aplikace

Zlatým hřebem naší práce byla aplikace do chytrých telefonů.  Chtěli jsme, aby aplikace pomohla uživatelům a zpříjemnila jim vaření. Každému z nás se jistě stalo, že se vracel do obchodu nakoupit něco, na co před malou chvílí zapomněl. Rozhodli jsme se nabídnout uživatelům řešení.

Aplikaci jsme pojmenovali „Můj nákup“. Vlastně se jedná o virtuální nákupní seznam, kam si poznamenáte vše, co je potřeba nakoupit. Aplikaci jsme propojili s recepty na stránkách, takže jste si mohli sestavit nákupní seznam přesně podle menu, které jste plánovali vařit. Všechno doladili do jednoduchého a snadno použitelného designu a hvězdná aplikace byla na světě. Aplikaci si stáhlo přes 20 000 uživatelů.

CHCI TAKÉ ÚSPĚŠNÝ WEB

Vybrané reference

Důkaz místo velkých slibů

S.O.S. - DEKORACE, s.r.o.
S.O.S. - DEKORACE, s.r.o.
  • Analýza stránek
  • Tvorba webu
Zobrazit
SEDLÁK INTERIER s.r.o.
SEDLÁK INTERIER s.r.o.
  • Analýza stránek
  • Tvorba webu
  • Internetový marketing
Zobrazit
HAKO-MZDY
HAKO-MZDY
  • Tvorba webu
  • Internetový marketing
Zobrazit

Zjistěte, co jsme o webech napsali