Případová studie: Průzkum mezi partnery společnosti 1.Eurohypotéka s.r.o.

Průzkum probíhal během června 2015. Vybráno bylo 10 respondentů z řad stávajících makléřů, a to 5 fyzických osob a 5 právnických osob. Jednalo se o 3 dámy a 7 pánů ve věku 20 až 59 let.

Tímto byl i průzkum dosti specifický s ohledem na to, že se jednalo i o vnitrofiremní komunikaci.

Už z pohledu respondentů, a důležitosti zpětné vazby, byl zvolen telefonický hloubkový rozhovor.

Průzkum mezi stávajícími klienty je důležitý pro celé vaše podnikání, nejen pro tvorbu webových stránek!


Jak vypadaly některé otázky v průzkumu

Hlavní otázky

  • Odkud se dozvěděli o společnosti EuroHypotéka?
    • Podotázka: Jakou roli v tom hrál web?
  • Proč jste se rozhodl(a) s EuroHypotékou spolupracovat?
    • Podotázka: Co vás přesvědčilo?
  • Jaké užíváte podklady, vy? (tabulka úroků, metodická podpora, intranet)

Doplňkové otázky (směrem k makléřům)

  • Vnímáte benefity navíc u EuroHypotéky oproti konkurenci?
  • Je něco, co vám na spolupráci chybí?
  • Byl/a jste v dřívější "práci" nespokojený/á a hledal(a) jste změnu?

Jaké byly závěry pro vývoj webových stránek z průzkumu?

  • Důležitý je důraz na osobní přístup vůči makléřům
  • Dozvěděli jsme se, jakým způsobem se o nás klienti dozvídají, a proč nás oslovují
  • Navigace webu se musí důrazně zaměřovat směrem k makléřům od první chvíle, jako jedné skupiny a zákazníkům jako druhé skupiny
  • Web má velkou sílu v interních aplikacích a rychlosti komunikace
  • Oceňované osobní konzultace směrem k webu a důraz na rychlé nalezení kontaktu
  • Nutné posílení důvěryhodnosti webu

Co dál

Náročnost na přípravu scénáře a vedení rozhovoru byla více než 16 hodin. Velmi specifická byla příprava směrem k makléřům jako partnerům společnosti. Směrem k webu je tedy vhodné dále více rozvíjet osobní kontakt a důvěru včetně zlepšování interních aplikací.

Další přínosy pro web
Důležité je natočení videa s jednateli, neboť zde se může ukázat velká důvěra v kvalitní služby a výbornou komunikaci

Prohlédněte si další případové studie a vzory průzkumů


Vyjádření klienta k vedenému průzkumu

“S prácí se společností AITOM jsme spokojeni, je vidět, že jsou to profesionálové na svém místě."
Tomáš Cinek, obchodní ředitel 1.Eurohypotéka s.r.o.


Chcete poradit nebo provést průzkum mezi svými klienty v návaznosti na online marketing a webové stránky?

OBRAŤTE SE NA NÁS

Vybrané reference

Důkaz místo velkých slibů

Tapito
Tapito
  • Analýza stránek
  • Tvorba webu
Zobrazit
SEDLÁK INTERIER s.r.o.
SEDLÁK INTERIER s.r.o.
  • Analýza stránek
  • Tvorba webu
  • Internetový marketing
Zobrazit
MIDA Consulting
MIDA Consulting
  • Tvorba webu
  • Internetový marketing
Zobrazit