Případová studie: Průzkum mezi partnery společnosti 1.Eurohypotéka s.r.o.
Průzkum probíhal během června 2015. Vybráno bylo 10 respondentů z řad stávajících makléřů, a to 5 fyzických osob a 5 právnických osob. Jednalo se o 3 dámy a 7 pánů ve věku 20 až 59 let.
Tímto byl i průzkum dosti specifický s ohledem na to, že se jednalo i o vnitrofiremní komunikaci.
Už z pohledu respondentů, a důležitosti zpětné vazby, byl zvolen telefonický hloubkový rozhovor.
Průzkum mezi stávajícími klienty je důležitý pro celé vaše podnikání, nejen pro tvorbu webových stránek!
- Více čtěte v našem článku: Proč je nutné dělat průzkumy (výzkumy) nejen pro tvorbu webu, ale pro celé vaše podnikání?
Jak vypadaly některé otázky v průzkumu
Hlavní otázky
- Odkud se dozvěděli o společnosti EuroHypotéka?
- Podotázka: Jakou roli v tom hrál web?
- Proč jste se rozhodl(a) s EuroHypotékou spolupracovat?
- Podotázka: Co vás přesvědčilo?
- Jaké užíváte podklady, vy? (tabulka úroků, metodická podpora, intranet)
Doplňkové otázky (směrem k makléřům)
- Vnímáte benefity navíc u EuroHypotéky oproti konkurenci?
- Je něco, co vám na spolupráci chybí?
- Byl/a jste v dřívější "práci" nespokojený/á a hledal(a) jste změnu?
Jaké byly závěry pro vývoj webových stránek z průzkumu?

- Důležitý je důraz na osobní přístup vůči makléřům
- Dozvěděli jsme se, jakým způsobem se o nás klienti dozvídají, a proč nás oslovují
- Navigace webu se musí důrazně zaměřovat směrem k makléřům od první chvíle, jako jedné skupiny a zákazníkům jako druhé skupiny
- Web má velkou sílu v interních aplikacích a rychlosti komunikace
- Oceňované osobní konzultace směrem k webu a důraz na rychlé nalezení kontaktu
- Nutné posílení důvěryhodnosti webu
Co dál
Náročnost na přípravu scénáře a vedení rozhovoru byla více než 16 hodin. Velmi specifická byla příprava směrem k makléřům jako partnerům společnosti. Směrem k webu je tedy vhodné dále více rozvíjet osobní kontakt a důvěru včetně zlepšování interních aplikací.
Další přínosy pro web
Důležité je natočení videa s jednateli, neboť zde se může ukázat velká důvěra v kvalitní služby a výbornou komunikaci
Prohlédněte si další případové studie a vzory průzkumů
Chcete poradit nebo provést průzkum mezi svými klienty v návaznosti na online marketing a webové stránky?