Tvorba microsite neboli mikrostránky

Microsite neboli mikrostránka je webová stránka zaměřená výhradně na konkrétní produkt či službu. Umožňuje vám komunikovat výhody a vlastnosti vybraného produktu. Můžete se více věnovat popisu, doplnit příběh či kontext. Výhodou je, že na stránce není žádný rušivý element, který by uživatele rozptylovat, a je tak snazší uživatele přesvědčit ke koupi.

Rozsah microsite je libovolný podle toho, jakému účelu má sloužit. Může být dokonce i mnohem obsáhlejší než vaše hlavní webové stránky.

CHCI VLASTNÍ MICROSITE


Kdy microsite využijete?

  • Nabízíte více než jeden produkt či službu.
  • Chcete vyzdvihnout přednosti produktu a komunikovat například cenu, kterou na hlavním webu komunikovat nemůžete.
  • Chcete vstupní stránku do e-shopu.
  • Chcete stránku, zaměřenou na 1 produkt, kam by bylo možné odkazovat reklamu.

Proč microsite používat?

  • Cílová (vstupní) stránka reklamních kampaní.
  • Prodej 1 produktu, který je například dlouhodobě nejúspěšnější.
  • Komunikace se stávajícími klienty v rámci inteligentního e-mail marketingu.

Jak může microsite vypadat?

Kolik stojí microsite?

Cena kvalitně zpracované jedno stránkové microsite včetně obsahu se pohybuje od 40 000 Kč.


3 důvody, proč tvořit microsite

  • Získáte novou tematickou doménu a další prodejní kanál pro získání zákazníků.
  • Zvýšíte viditelnost vaší firmy a značky.
  • Zajistíte si zpětné odkazy, které budou směrovat na vaši hlavní stránku.
  • Další důvody naleznete na stránce 7 důvodů, proč používat microsite.

CHCI VLASTNÍ MICROSITE

Vybrané reference

Důkaz místo velkých slibů

Centrum Paraple
Centrum Paraple
  • Analýza stránek
  • Tvorba webu
  • Internetový marketing
Zobrazit
Nestlé Česko
Nestlé Česko
  • Tvorba webu
Zobrazit
Heineken
Heineken
  • Tvorba webu
Zobrazit
Tapito
Tapito
  • Analýza stránek
  • Tvorba webu
Zobrazit

Zjistěte, co jsme o webech napsali