Tvorba microsite neboli mikrostránky

Microsite neboli mikrostránka je webová stránka zaměřená výhradně na konkrétní produkt či službu. Umožňuje vám komunikovat výhody a vlastnosti vybraného produktu. Můžete se více věnovat popisu, doplnit příběh či kontext. Výhodou je, že na stránce není žádný rušivý element, který by uživatele rozptylovat, a je tak snazší uživatele přesvědčit ke koupi.
Rozsah microsite je libovolný podle toho, jakému účelu má sloužit. Může být dokonce i mnohem obsáhlejší než vaše hlavní webové stránky.
Kdy microsite využijete?

- Nabízíte více než jeden produkt či službu.
- Chcete vyzdvihnout přednosti produktu a komunikovat například cenu, kterou na hlavním webu komunikovat nemůžete.
- Chcete vstupní stránku do e-shopu.
- Chcete stránku, zaměřenou na 1 produkt, kam by bylo možné odkazovat reklamu.
Proč microsite používat?
- Cílová (vstupní) stránka reklamních kampaní.
- Prodej 1 produktu, který je například dlouhodobě nejúspěšnější.
- Komunikace se stávajícími klienty v rámci inteligentního e-mail marketingu.
Jak může microsite vypadat?
Kolik stojí microsite?
Cena kvalitně zpracované jedno stránkové microsite včetně obsahu se pohybuje od 40 000 Kč.
3 důvody, proč tvořit microsite
- Získáte novou tematickou doménu a další prodejní kanál pro získání zákazníků.
- Zvýšíte viditelnost vaší firmy a značky.
- Zajistíte si zpětné odkazy, které budou směrovat na vaši hlavní stránku.
- Další důvody naleznete na stránce 7 důvodů, proč používat microsite.
Vybrané reference
Důkaz místo velkých slibů