Marketing pro e-shopy

Máte vymazlený internetový obchod, ale objednávky se nehrnou? Samotný e-shop byznys nedělá, i když máte dostatek návštěv. Konverze na vašem e-shopu mohou být stále nízké a my víme, jak je zvýšit. Nezbytným krokem je také marketing.

Pomůžeme vám navrhnout vhodnou marketingovou strategii a doporučíme nejzajímavější kanály pro váš obchod. Postaráme se o vhodné nastavení jednotlivých kanálů a jejich dlouhodobou správu.

ZVYŠTE VÝKON SVÉHO E-SHOPU


Otestujeme konverzní cesty

Utíkají vám zákazníci, aniž by dokončili nákup? Klikají sice na zboží, ale nechávají je v nákupním košíku bez odeslání objednávky? Zkuste si otestovat konverzní cesty.

Pokud se uživateli na e-shopu něco nelíbí, může snadno utéct nakoupit jinam. E-shop musí uživatele intuitivně vést ke konverzi.

Provádíme uživatelská testování stránek. Na základě výstupů a našeho khow-how vám doporučíme, jak stránky upravit, aby byly konverznější. I malé změny mohu přinést výsledky.

CHCI OTESTOVAT E-SHOP


Chtějte e-shop, který prodává. O ostatní se postaráme my.


Vybrané reference

Důkaz místo velkých slibů

Aquapalace Praha
Aquapalace Praha
  • Analýza stránek
  • Tvorba webu
  • Internetový obchod
  • Aplikace do mobilu
  • Internetový marketing
Zobrazit
Vivobarefoot
Vivobarefoot
  • Internetový obchod
  • Internetový marketing
Zobrazit
Labeloo
Labeloo
  • Internetový obchod
Zobrazit

Zjistěte, co jsme o e-shopech napsali