Marketing pro e-shopy

Máte vymazlený internetový obchod, ale objednávky se nehrnou? Samotný e-shop byznys nedělá, i když máte dostatek návštěv. Konverze na vašem e-shopu mohou být stále nízké a my víme, jak je zvýšit. Nezbytným krokem je také marketing.
Pomůžeme vám navrhnout vhodnou marketingovou strategii a doporučíme nejzajímavější kanály pro váš obchod. Postaráme se o vhodné nastavení jednotlivých kanálů a jejich dlouhodobou správu.
Otestujeme konverzní cesty

Utíkají vám zákazníci, aniž by dokončili nákup? Klikají sice na zboží, ale nechávají je v nákupním košíku bez odeslání objednávky? Zkuste si otestovat konverzní cesty.
Pokud se uživateli na e-shopu něco nelíbí, může snadno utéct nakoupit jinam. E-shop musí uživatele intuitivně vést ke konverzi.
Provádíme uživatelská testování stránek. Na základě výstupů a našeho khow-how vám doporučíme, jak stránky upravit, aby byly konverznější. I malé změny mohu přinést výsledky.
Chtějte e-shop, který prodává. O ostatní se postaráme my.
Vybrané reference
Důkaz místo velkých slibů
Zjistěte, co jsme o e-shopech napsali
5 pravidel chytrého micro copy
Znáte Paretův princip? Říká, že k 80 % efektu nám stačí jen 20 % úsilí. A to už je pořádný potenciál ušetřeného času. Jen vědět, jak na to…
Slavíme 5 úspěchů na IEA 2019!
Co myslíte? Jak často přepne online agentura na offline režim? Vypne počítače, objedná, co má kdo rád, a pořádně slaví? V AITOMu jsme takový den...
3 tipy, jak dělat lokální SEO v roce 2019
SEO je mantra online marketingu. Každý chce velkou přirozenou návštěvu, ale ne každý ví, jak na to. Znevýhodněné jsou hlavně malé firmy. Právě...
2019 je rok, kdy skončí otravné reklamy
Taky vás štvou pop-upy a reklamy přes celé okno? Dobré zprávy – letos jim odzvoní. Alespoň to slibuje prohlížeč Google Chrome.