Novinky
Jak na SEO článek: upoutejte lidi i vyhledávače
Napsat článek je docela snadné. Pokud o svém tématu něco víte, baví vás a navíc i rádi píšete, stačí sednout ke klávesnici. Ale napsat článek, kterého si všimnou vyhledávače a umístí ho čtenářům ve výpisu co...
Textujete web? Vyhněte se těmto 7 častým chybám
Tvoříte nový web nebo předěláváte starý a nechcete si najímat profesionálního copywritera? Projděte si našich 7 bodů, které se vám vyplatí si ohlídat . I kdybyste neměli ten nejlepší text na světě a...
Vstupní studie: 3 oblasti, na které se vás v ní...
Stavět nový web je podobné jako stavět nový dům. Abyste nevyhodili peníze oknem (a nespadlo vám dílo na hlavu), potřebujete perfektní projekt. U webu mu říkáme vstupní studie a v AITOMu se bez něj do žádného...
Trend: Sociální sítě dobývá vertikální formát...
Držte si klobouky! Přichází revoluce v reklamních videích na Facebooku, Instagramu i TikToku. Ve světě už trhá rekordy. Jmenuje se vertikální formát a má ambici převládnout nad horizontálním videem, které známe...
5 vět, které od nás na první schůzce nikdy...
Vybíráte si agenturu pro nový web nebo pro redesign stávajícího? Přemýšlíte, podle čeho se rozhodnout, aby vaše peníze nevyletěly oknem? Google vám nabídne stovky kontaktů, ale už vám neporadí, který z nich patří...
Jak náš e-learning zvedl B2B klientovi prodeje
E- learning je geniální nástroj pro B2B business. Nevěříte? Zapomeňte na nudná firemní video školení. E-learning můžete využít jako skvělý businessový a komunikační prostředek pro svou obchodní síť. Ukážeme vám, jak...
Ušetřete čas a peníze s reportingem - plně ho...
Asi to znáte. Potřebujete zjistit, jak si jako firma stojíte v rámci marketingových aktivit, jestli to, co děláte, má nějaký smysl, a jestli se to vůbec vyplatí. Bez dobrého reportingu se nepohnete dál. Ale kde...
Záludná past firemních webů na 14 písmen
Znáte největší past firemních webů na 14 písmen? My jí říkáme interní slepota . Přichází nepozorovaně, ale naštěstí není smrtelná a dá se dobře léčit. Krátké shrnutí článku pro netrpělivé: pěkný banner a...
Proč podporujeme Dětské krizové centrum
Tohle byl vážně bláznivý rok. Přinesl výzvy a příležitosti, jak posunout váš online business zase o pořádný kus dál. Spoustě jiných také postavil do cesty překážky mnohem těžší. Nejde v nich o kampaně, ale o...
Je čas využívat data a automatizovat
V této nelehké době se spousta firem snaží seškrtat zbytečné náklady, kde je to jen trochu možné. Hledají úspory v počtu pracovníků, omezují investice do marketingu, vyjednávají lepší podmínky s dodavateli. Je...