E-mail marketing
E-mailing patří mezi nejefektivnější nástroje online marketingu.
Připravit e-mail, který přiměje příjemce otevřít, kliknout a udělat nakoupit, je z hlediska přípravy obsahu náročné. Oslovení zákazníků musí být adresné a segmentované, k tomu potřebujete více než obyčejný e-mail.
Rozesílkou naše práce nekončí. Vyhodnotíme výsledky a efektivitu celé kampaně.
Jaké jsou výhody e-mailingu?
- snadná personalizace
- jednoduché vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých e-mailů
- nízké náklady na rozesílku
- přímé oslovení příjemců, kteří mají o vaše produkty a služby zájem
V AITOMu vám poradíme se strategií! Nepoužíváme zakázané praktiky, newsletter obdrží pouze zákazníci, kteří dali souhlas s jeho zasláním.
Newslettery spravujeme nejčastěji v nástrojích Maillchimp a Active Campaign. Podle vašich požadavků dokážeme ale doporučit i další vhodné nástroje, na které se lze spolehnout. Zvyšte návštěvnost a konverze vašeho webu. Oslovte chytře stávající zákazníky a uživatele, kteří vás už znají!
Vybrané reference
Díky e-mail marketingu získávají konverze:
- Analýza stránek
- Tvorba webu
- Internetový marketing
- Analýza stránek
- Internetový marketing
- Internetový obchod
- Internetový marketing
Zjistěte, co jsme o e-mailingu napsali
3 tipy, jak dělat lokální SEO v roce 2019
SEO je mantra online marketingu. Každý chce velkou přirozenou návštěvu, ale ne každý ví, jak na to. Znevýhodněné jsou hlavně malé firmy. Právě...
2019 je rok, kdy skončí otravné reklamy
Taky vás štvou pop-upy a reklamy přes celé okno? Dobré zprávy – letos jim odzvoní. Alespoň to slibuje prohlížeč Google Chrome.
Znáte všechny prvky optimalizace pro vyhledávače?
Představte si web jako jednu velmi komplexní chemickou sloučeninu. Do webu mluví celá řada prvků. Podívejte se do přehledné tabulky, ať víte, jaký...
Jak vytěžit Google Grants na maximum
Poslední díl seriálu o Ads Grants je tady. Už víte k čemu program Grants slouží a jak se k němu zaregistrovat . Teď vás ním ještě...