Top 10 článků roku 2016

Jaký byl rok 2016 na našem blogu? Psali jsme pilně jako včeličky. Jak vypadá náš blog v číslech?

  • 51 vydaných článků
  • o 28 % více času trávíte čtením v porovnání s rokem 2015
  • 1 článek si přečetlo průměrně 311 čtenářů

Jak napsat text O nás, který budou všichni číst?

Takto vypadá zajímavě připravená stránka O nás

Stránky o nás patří mezi nejčtenější vůbec. Na našich stránkách je to například 5. nejnavštěvovanější stránka. Dává vám tak prostor se unikátně představit, lépe prodat své znalosti, zkušenosti a ukázat zákazníkům lidská faktor.

Vede hravé a zajímavé zpracování. V článku vám ukážeme několik skvělých cest, jak se na stránce o nás prezentovat. Je to potenciál, který stojí za to využít. PŘEČÍST CELÝ ČLÁNEK

Proč na internetu nikdo nečte?

Protože nejdříve text skenují očima. Vybírají si výrazné pasáže a rozhodují se, zda jim text stojí za přečtení celý. Obecně lidé přečtou jen čtvrtinu toho, co na web napíšete.

Pokud to ale víte, můžete s tím pracovat. Zvýrazněte důležité pasáže a vizuálně uživatele veďte. Pamatujte si také, že uživatelé scrollují jen velmi málo, vše důležité musí na stránkách vidět na první pohled. PŘEČÍST CELÝ ČLÁNEK

Lesk a bída ghost buttonů

Výsledky případové studie tlačítek

Ghost buttony jsou krásné, elegantně zapadají do designu a z hlediska marketingu jsou naprosto nepoužitelná. Proč? Uživatelé je často přehlížejí a nekliknout na ně.

Ghost buttony se staly velkým grafickém trendem před 2 lety. Dnes se od nich čím dál častěji upouští. Agentura Unbounced vyzkoušela porovnat výrazné tlačítko a ghost button. Výrazné oranžové tlačítko mělo o 600 % více konverzí. PŘEČÍST CELÝ ČLÁNEK

5 nejčastějších chyb, které brzdí vaši PPC kampaň

PPC bez výzvy k akci Lépe zpracované PPC s výzvou k akci

PPC reklamy řeší snad každá firma, zdaleka ne všem ale fungují tak, jak by si přáli. Proto jsme připravili přehled 5 nejběžnějších chyb, které možná také děláte.

Nejčastěji firmy špatně měří konverze nebo je neměří vůbec. V inzerátech chybí výzva ke konkrétní akci, kterou má uživatel provést a podobně. Přečtěte si, jakou jsou ty zbývající 3 chyby a jak se všem pěti chybám vyvarovat.  PŘEČÍST CELÝ ČLÁNEK

 

9 věcí, které napsat do zadání pro agenturu?

Pokud plánujete jakýkoli projekt, budete muset své agentuře připravit zadávací dokumentaci. Je to v podstatě manuál, co má nový web či aplikace umět, koho má oslovit a tak dále. Bez zadání by vaši vývojáři vlastně nevěděli, co mají dělat.

Dennodenně nám chodí neúplné poptávky. S klienty si pak dlouho mailujeme, abychom si jejich představy doplnili a mohli pracovat co nejpřesněji.

Zadání musí obsahovat cíle, jaké služby třetích stran potřebujete s webem či e-shopem propojit, kdo bude tvořit grafiku a obsah. Hodí se vidět také manuál korporátní identity, pokud takový máte. Co ještě by mělo obsahovat zadání? PŘEČÍST CELÝ ČLÁNEK

13 nejčastějších otázek e-shopů na EET

EET bylo velké téma podzimu snad ve všech médiích. Připravili jsme článek, který shrnoval všechny informace, které byly v říjnu k dispozici. Protože implementace byla dost náročná i pro technicky zdatné jedinec, natož pro laickou veřejnost.

Nyní to vypadá, že se EET pro e-shopy zruší, čemuž my tleskáme. Vyjádření Asociace pro elektronickou komerci ohledně výjimky najdete zde.

PŘEČÍST CELÝ ČLÁNEK

AITOM zabodoval ve WebTop100 2016

Momentka z vyhlašování WebTop100

V listopad každoročně probíhá prestižní soutěž WebTop100, která vybírá nejlepší projekty uplynulého roku. Letos se nám skutečně dařilo. Získali jsme 3 medaile. Mrkněte se, za jaké projekty se umístily. PŘEČÍST CELÝ ČLÁNEK

7 věcí, která vám agentura sama od sebe neřekne

Na některé věci neradi myslíme dopředu, vždy je ale lepší být připravený na všechny varianty.

Víte třeba, jak často vaši vývojáři zálohují váš web? Nebo proč je potřeba mít hosting u vývojářů? Máte exit plán, pokud byste chtěli agenturu vyměnit? Přečtěte si, co všechno byste měli vyřešit a agentura vám o tom neřekne? PŘEČÍST CELÝ ČLÁNEK

 

Jak navrhnout košík, ze kterého zákazníci neutečou

 Přehledná stránka produktu s výraznými tlačítky

7 z 10 zákazníků průměrného e-shopu nedokončí objednávku. To je hodně, že? Může to být způsobené tím, že nákupní košík prostě není uživatelsky přívětivý, pro zákazníky je nákup nepohodlný a tak jsou raději jinam.

Existuje 6 chyb, které se běžně na e-shopech vyskytují a přitom mohou pomoci snížit % zákazníků, kteří z košíku utečou.  Jsou to mnohdy detaily, které zvládnete opravit hned zítra dopoledne před obědem. Pokud si chyby chcete nejprve ověřit, zkuste uživatelské testování. Nechte vaše reálné zákazníky, ať vám sami ukážou, nefunguje. PŘEČÍST CELÝ ČLÁNEK

Jak poznat kvalitní agenturu?

Tento problém jste loni řešili často. Připravili jsme seznam 8 základních kritérií, které vám pomohou poznat ty kvalitnější agentury.

Skutečně kvalitní agentury by měla splňovat většinu z nich, nemusí nutně všechny. Třeba účast v soutěžích je pro malé agentury finančně náročná. Kolik bodů splňuje vaše agentura? PŘEČÍST CELÝ ČLÁNEK

Zpět na články