Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Proč je lepší svěřit zákaznické rozhovory nezávislé agentuře než vašemu obchodníkovi
Proč firmy podceňují zpětnou vazbu Každá B2B firma tvrdí, že zná své zákazníky. Přesto podle…
Zákazníci vám řeknou víc, než čekáte: jak hloubkové rozhovory odhalí skryté motivace
Proč nestačí to, co zákazník říká nahlas Když se B2B firma ptá svých zákazníků, často…
7 důvodů, proč používat microsite
Zviditelněte svůj produkt nebo službu a dejte jim prostor pro prezentaci. Zajímejte se o microsite,…
Školení o RTB a online marketingu
Sledujeme novinky a podporujeme vlastní vzdělání, proto jsme se vydali na školení internetového marketingu a…
Enhanced Ecommerce: na e-shop chytře
Seznamte se s novinkou do Google Analytics, nástrojem Enhanced Ecommerce. Ten dokáže poskytnout informace, jak…
Copycamp: zaměřeno na obsah i Ježíška
Vánoční CopyCamp byl o úspěšných projektech, přístupech, nesl se v burlesky i Ježíška. Kteří 3…
Vytvořili jsme místo setkávání nadšenců UX
AITOM vytvořil nový responzivní web pro Asociaci UX, které je členem. Zhodnoťte, jak se tvorba…
Výchova PPC specialistů v Čechách VIII.
Zajímáte se PPC kampaně? Přečtěte si, co práce PPC specialisty obnáší.
AITOM posbíral ocenění na WebTop100
AITOM posbíral několik cen na 13. ročníku soutěže WebTop100.
Marketing festival 2014: jaký byl?
V tomto článku se s vámi podělíme o naše dojmy z přednášejících, atmosféře i nových…
Web a soutěžní aplikace pro Orion
Podívejte se na novou referenci AITOMu v podobě responzivního webu a soutěžní aplikace Orion v…
Proč chtít web s responzivním designem
Co znamená web s responzivním designem, co vám přinese, a proč jim ověnčit své webovky?…
Luxusní kuchyně nyní s luxusním webem
Nová reference společnosti AITOM – responzivní web pro společnost Sedlák Interiér. Nová podoba webu dostala…
3 pilíře graficky vyváženého webu
Graficky zvládnutý web má perfektní vzhled a design, čitelné texty a především je funkční. Nefunkční…