Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
Proč obsah rozhoduje o tom, kdo získá zakázku Ať už jste výrobní firma, technologický dodavatel nebo…
Placená vs. organická návštěvnost v B2B: Co přináší vaší firmě větší obchodní hodnotu?
Návštěvník jako obchodní příležitost Každý návštěvník na vašem webu může být začátkem obchodní příležitosti. Ale…
Jak vytěžit Google Grants na maximum
Poslední díl seriálu o Ads Grants je tady. Už víte k čemu program Grants slouží…
Jak získat Grants krok za krokem
V minulém článku jsme vám představili Ad Grants, nyní vám ukážeme přehledně, jak grant získat….
10 000 $ měsíčně pro neziskovky aneb co je to Google Ad Grants?
Pro mnohé je to neznámý název zahalený tajemstvím. Přitom se pod ním skrývá projekt z…
Proč Adwords Express ničí dobré PPC?
V českém světě PPC se v praxi používají 3 systémy na správu kampaní. Přečtěte si…
Jak špehovat zákazníky na webu
Špehování a není to nefér? Není, jen jim koukejte pod ruce. Představíme vám nástroje, které…
Jak na stránky, které zaujmou do 1 vteřiny
Víte, jak se říká, že nám stačí 1 vteřina, abychom si vytvořili názor na něco,…
Víme, jakou reklamu lidi nesnáší!
Jak vnímají uživatelé remarketing? Jakou reklamu lidé nejraději vidí. Podělíme se o data z našeho…
S jakou vizí přichází nový CEO?
Vedení AITOMu Jakub Provazník. Většina z vás si ho pamatuje jako našeho dlouholetého obchodního ředitele….
AITOM mění CEO
Od 1.7.2018 Mění AITOM vedení. Proč se bude měnit ředitel a jak vlastně najdete nového…
Google mění tvář, změní se také služby?
Na konci června Google oznámil rebranding. Mění se vizuální identita i názvy některých služeb, jiné…
Recenze: Začněte s PROČ?
Tahle kniha vás přinutí ptát se po smyslu, toho co děláte. Bohužel se místy dost…
Jak se připravit na GDPR
Co je GDPR jsme si vysvětlili v předchozím článku, znovu si jej přečtěte, hlevně pokud…