Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Proč je lepší svěřit zákaznické rozhovory nezávislé agentuře než vašemu obchodníkovi
Proč firmy podceňují zpětnou vazbu Každá B2B firma tvrdí, že zná své zákazníky. Přesto podle…
Zákazníci vám řeknou víc, než čekáte: jak hloubkové rozhovory odhalí skryté motivace
Proč nestačí to, co zákazník říká nahlas Když se B2B firma ptá svých zákazníků, často…
3 tipy, jak dělat lokální SEO v roce 2019
SEO je mantra online marketingu. Každý chce velkou přirozenou návštěvu, ale ne každý ví, jak…
Proč je nutné dělat průzkumy (výzkumy) nejen pro tvorbu webu, ale pro celé vaše podnikání?
Chcete poradit nebo provést průzkum mezi svými klienty v návaznosti na online marketing a webové…
Zřízení internetového obchodu
Zřízení internetového obchodu je investice. Měli byste mít jasný plán, co očekáváte, jaké cíle požadujete,…
Řízení projektů v IT
Dlouho jsme zkoumali, vyzkoušeli několik různých a konečně jsme našli správné řešení – software JIRA….
2019 je rok, kdy skončí otravné reklamy
Taky vás štvou pop-upy a reklamy přes celé okno? Dobré zprávy – letos jim odzvoní….
Kyber bezpečnost v roce 2019: znalosti jsou moc
Mnoho lidí považuje kybernetické útoky za problém korporací, nebo dokonce za podivnou hru špionů různých…
8 nástrojů na kreativní zpracování klíčových slov
Nástroje oceníte při pokročilých analýzách. Nástroje, které vám doporučíme, umějí klíčová slova clusterovat (třídit) nebo…
Testování selským rozumem: 3 průzkumy, které zvládnete sami
Existují desítky možností, jak testovat web. O některých z nich přednášel Daniel na 13. ročníku…
Známe nejlepší webové projekty roku 2018
15. listopadu 2018 proběhl 17. ročník prestižní soutěže WebTop100. Utkaly se mezi sebou nejlepší webové…
Jak vznikal designový web pro Glastetik
1.11.2018 vstoupil na trh Glastetik, který vyrábí interiérová skla. Zhodnoťte sami, jak se nové webové…
Znáte všechny prvky optimalizace pro vyhledávače?
Do webu mluví celá řada prvků. Podívejte se do přehledné tabulky prvků, ať víte, jaký…
Případová studie: (NE)kampaň pro Dětské krizové centrum
Přečtěte si, jak vznikala kampaň na sociální sítě pro Dětské krizové centrum. Cílem bylo…