5 vět, které od nás na první schůzce nikdy neuslyšíte

Vybíráte si agenturu pro nový web nebo pro redesign stávajícího? Přemýšlíte, podle čeho se rozhodnout, aby vaše peníze nevyletěly oknem? Google vám nabídne stovky kontaktů, ale už vám neporadí, který z nich patří skutečnému profesionálovi a který prodavači deště. 

A protože digitální agenturu pro tvorbu webu nejspíš hledáte maximálně jednou za několik let, může být těžké se v množství nabídek zorientovat. Které kritéria potom zvolit a čemu věřit? Kromě referencí nebo ocenění ze soutěží jako například WebTOP100 můžete vsadit i na první dojem.  

Musíte však být schopni poznat, když vám někdo slibuje nemožné. Sepsali jsme proto 5 vět, které od nás na první schůzce nikdy neuslyšíte (a pokud vám je někdo řekne, vezměte rychle nohy na ramena).

 

  • „Máme pro vás hotové řešení.”

Vážně? Ještě jsme vás ani nepoznali a už neseme návrh? Pak jsme buď jasnovidci, nebo začátečníci.  Dobrá agentura ví, že fungující web vám nepostaví dřív, než do detailu zjistí, co jinde než u vás zjistit nejde. Proto se vás na první schůzce budeme důkladně ptát. 

Potřebujeme pochopit váš business do nejmenšího detailu. Jakou roli ve vašem obchodním procesu web hraje? Co vaši zákazníci potřebují a proč u vás nakupují? Jaké mají obavy nebo přání? Používáte CRM a jak?...  Možná se vás budeme ptát i na věci, které by vás nenapadly, že s webem souvisí. Z odpovědí teprve začneme skládat vstupní studii a po ní první návrh. Ani pak ale otázky nekončí, budeme se vás ptát až do konce.

  • „Co vlastně vaše firma dělá?”

Dobrá agentura si o vás už předem zjistí vše, co zjistit jde. Nikdy nepřijde s bílým papírem a prázdnou hlavou, ale překvapí vás tím, co všechno už o vás ví.

V AITOMu využíváme při přípravě na první schůzku zkušenosti z oborů podobných tomu vašemu. Projdeme si weby konkurence, zjistíme o vašem businessu vše, co zjistit jde. I to nám pomáhá rozšířit seznam otázek a ujasnit si, co vše budeme potřebovat zjistit, abychom se vůbec mohli pustit do práce.

  • „Tady Karel se vám o všechno postará.”

Pokud vám jeden člověk tvrdí, že perfektně rozumí všemu, co je pro váš web nebo jeho redesign potřeba zajistit, měl by se vám v hlavě spustit alarm. To, že je šéf šikula, neznamená, že vám dokáže sám zajistit nový web od A do Z. Navrhnout strukturu webu, naprogramovat ho, otextovat, vytvořit marketingovou strategii a spustit kampaň… k tomu je potřeba tým specialistů. Dobrá vám je ráda představí, budete-li chtít, a dá vám možnost mluvit s nimi napřímo.

Rozumný projektový manažer vám nikdy nebude tvrdit, že okamžitě zná odpověď na všechny vaše otázky.

V AITOMu se můžete kdykoliv obrátit přímo na specialisty, kteří pro vás pracují. Často vám přímou komunikaci s nimi sami navrhneme, abychom předešli nedorozuměním a urychlili zpracování vašich přání.

  • „Jsme rychlí, levní a kvalitní.”

I když většina z nás zná pravidlo, že rychlé + levné + kvalitní = nemožné, v zápalu nadšení se občas můžeme nechat unést. Ať už jde o nákup bot, služby účetního nebo o nový web.  Ostatně… kdo by nechtěl ušetřit a mít perfektní web za tři týdny?

good cheap fast

A jak to děláme v AITOMu? Tvoříme skvělé weby, které vydělávají, za férovou cenu a rozumnou dobu.

  • „Výsledky ze soutěží nemáme, my tam nechodíme.” 

Škoda. Ocenění z oborových soutěží je prestižní záležitostí a každá dobrá agentura se jím ráda pochlubí. Umožňuje jí to porovnat své schopnosti s dalšími profesionály, udržovat kvalitní kontakty a také mít přehled, co se v oboru děje zajímavého. To všechno se může hodit právě vašemu webu.

V AITOMu jsme za projekty pro naše klienty získali řadu ocenění v soutěžích WebTOP100 i IEA. Rádi vám je představíme a ukážeme vám, jak se v nich inspirujeme i pro váš web.

 

Potřebujete nový web a chcete zažít první schůzku s profesionály?

Objednejte si u nás konzultaci zdarma.

 

CHCI KONZULTACI

Zpět na články