Vstupní studie

Série analýz, které vám pomohou vytvořit efektivní web.

hlasná trouba

Analyzovat má smysl vždy, ať už připravuje úplně nový projekt nebo chcete jen vylepšit stávající. Důležité je se ptát, co chcete na internetu získat a nikoli, jak má web vypadat. Vstupní studie vám odhadne předem potenciál internetu.

Zjistíte, co a jak řeší vaši zákazníci a jak jim můžete usnadnit celou konverzi. Web vytvořený podle potřeb cílových zákazníků, je web, který vydělává.

Vstupní studie je univerzální a praktická – můžete ji použít jako zadávací dokumentaci pro vývoj.

CHCI ANALYZOVAT WEB


Jak vstupní studie probíhá?

Při prvních schůzkách budeme zjišťovat, jak funguje váš obchodní proces a jak do něj web zapadá.

analýza webu
  • Doporučíme konkrétní typy analýz, kterém by vám v online podnikání mohly pomoci.
  • Získáme data a zanalyzujeme je.
  • Otestujeme web s uživateli, pokud si to budete přát.
  • Vyvodíme závěry a doporučíme další postup.
  • Vytvoříme model webu.
    • Navrhneme strukturu a strategii webu.
    • Načrtneme wireframy.
    • Finalizujeme tabulky investic a přínosů.
    • Finalizujeme dokument, který obdržíte.

Co studie obsahuje?

Konkrétní obsah studie vytváříme po konzultaci s vámi. Obsahovat může například:

návrh marketingové strategie
  • Definici a analýzu cílových skupin
  • Analýzy konkurence
  • Analýzu SWOT
  • Analýzu marketingových aktivit
  • Telefonický průzkum s uživateli
  • Uživatelské testování s reálnými uživateli
  • Návrh strategie a konceptu webu
  • Marketingový plán na 6 měsíců
  • Návrh struktury webu s popisem obsahu jednotlivých podstránek
  • Model webu

Kolik to stojí?

Cena studie se liší podle rozsahu. Obvykle studií strávíme dohromady od 20 do 100 hodin a cena se pohybuje nejčastěji mezi 15 a 70 tisíci. Na studii pracuje minimálně 5 lidí – konzultant, marketingový specialista, copywriter, grafik a UX designer.

Vstupní studii vnímejte jako mapu internetu. Poradí vám kudy se vydat, aby vaše podnikání bylo úspěšné. Jinak se může stát, že připravíte drahý web, marketingový plán, zaplatíte lidi, ale zjistíte, že investice se nevrací.

Zajímá vás praktické využití vstupní studie u konkrétních projektů? Přečtěte si náš další článek.

CHCI VSTUPNÍ STUDII


Vybrané reference

Důkaz místo velkých slibů

SOS dětské vesničky
SOS dětské vesničky
  • služba: Tvorba webových stránek
  • služba: Marketing na sociálních sítích
  • služba: Dlouhodová správa a rozvoj
  • služba: Marketingové služby
  • služba: Grafika na míru
  • Dlouhodobá spolupráce více jak 5 let
Zobrazit
3D Fitness
3D Fitness
  • služba: Tvorba webových stránek
  • služba: Vstupní studie (Příprava projektu)
  • služba: PPC
  • služba: Marketingové služby
  • Firemní web
  • obor: B2B
Zobrazit
Prague Convention Bureau
Prague Convention Bureau
  • služba: Tvorba webových stránek
  • služba: Internetový marketing
  • Mezinárodní web
  • obor: Cestování
Zobrazit
TechSoft Engineering
TechSoft Engineering
  • služba: Tvorba webových stránek
  • služba: Vstupní studie (Příprava projektu)
  • Firemní web
  • obor: Automotive
  • obor: Technologie
  • Robusní redakční systém "Aitom A5"
Zobrazit

Zjistěte, co jsme o webech napsali