Vstupní studie

Vstupní studie je nejlepší krok jak začít řešit vaši online situaci a to především pokud stavíte nové stránky, anebo je chcete zrenovovat.

Důležité je se ptát, co chcete na internetu získat a nikoli, jak má web vypadat. Protože opravdu přínosný pro vás může být jen web zaměřený na konkrétní cíle. Těmto cílům je potřeba následně podřídit rozhodování o rozložení prvků, grafice a dalších dílčích krocích. Klíčové pak není, zda se web líbí vám, ale zda danou cílovou skupinu povede tam, kam jsme ve vstupní studii naplánovali.

CHCI FUNKČNÍ WEB


Jak vstupní studie probíhá?

Při prvních schůzkách budeme zjišťovat, jak nyní se zákazníky pracujete, jaký máte obchodní proces a kde můžeme pomoci v onlinu my. Následně si zodpovíme celou řadu otázek a provedeme samotnou analýzu.

  • Získáme data a podklady. Zjistíme potenciál na internetu a provedeme analýzu stávající situace.
  • Vyvodíme závěry. Do jaké míry dokážeme využít potenciál, jaké návštěvnosti jsme schopni dosáhnout a jakou zvolíme strategii pro získání konverze.
  • Vytvoříme model webu.
    • Zpracujeme struktury a wireframes
    • Finalizujeme tabulky investic a přínosů
    • Finalizujeme dokument, který obdržíte

Co studie obsahuje?

Podle potřeby. Někdy po schůzce a pár telefonátech nakreslíme několik obrázků webu a je hotovo. Jindy analyzujeme online trh, mluvíme s vašimi zákazníky (telefonické průzkumy a hloubkové rozhovory), testujeme s živými lidmi weby (uživatelské testování) vaší konkurence. Obsah studie bývá následující.

  • Návrh strategie webu.
  • Online marketingový plán na 6 měsíců.
  • Návrh struktury webu s popisem obsahu jednotlivých podstránek.
  • Model webu (cca 4 obrázky klíčových stránek).
  • Harmonogram a kalkulace.

Kolik to stojí?

Podle toho, kolik lidí a kolik jejich času potřebujeme na kvalitní přípravu. Většinou na návrhu pracují 3 až 5 lidí. Je to konzultant, marketingový specialista a odborník z vývoje, zodpovědný za návrh modelu webu. Někdy přibereme specialistu na PPC, grafika nebo někoho, kdo se mihne kolem. Celou tou parádou strávíme dohromady od 20 do 100 hodin a cena se pohybuje nejčastěji mezi 15 a 70 tisíci.

Nedaří se vaší firmě prorazit v online světě nebo si nejste jisti, zda získáváte maximum? Investujte nejdříve do analýz a zjišťujte si data, na jejichž základě budete svojí online strategii stavět. Jinak se může stát, že připravíte drahý web, marketingový plán, zaplatíte lidi a zjistíte, že investujete peníze bez vidiny návratnosti. Chcete to tentokrát s online marketingem udělat správně? V AITOMu vám pomůžeme chytře začít a rozjet smysluplný web.

CHCI FUNKČNÍ WEB


Vybrané reference

Důkaz místo velkých slibů

1. EUROHYPOTÉKA s.r.o.
1. EUROHYPOTÉKA s.r.o.
  • Analýza stránek
  • Tvorba webu
Zobrazit
SEDLÁK INTERIER s.r.o.
SEDLÁK INTERIER s.r.o.
  • Analýza stránek
  • Tvorba webu
  • Internetový marketing
Zobrazit
LITE
LITE
  • Analýza stránek
  • Tvorba webu
  • Internetový marketing
Zobrazit
Vivobarefoot
Vivobarefoot
  • Internetový obchod
  • Internetový marketing
Zobrazit

Zjistěte, co jsme o webech napsali