Vstupní studie
Série analýz, které vám pomohou vytvořit efektivní web.

Analyzovat má smysl vždy, ať už připravuje úplně nový projekt nebo chcete jen vylepšit stávající. Důležité je se ptát, co chcete na internetu získat a nikoli, jak má web vypadat. Vstupní studie vám odhadne předem potenciál internetu.
Zjistíte, co a jak řeší vaši zákazníci a jak jim můžete usnadnit celou konverzi. Web vytvořený podle potřeb cílových zákazníků, je web, který vydělává.
Vstupní studie je univerzální a praktická – můžete ji použít jako zadávací dokumentaci pro vývoj.
Jak vstupní studie probíhá?
Při prvních schůzkách budeme zjišťovat, jak funguje váš obchodní proces a jak do něj web zapadá.

- Doporučíme konkrétní typy analýz, kterém by vám v online podnikání mohly pomoci.
- Získáme data a zanalyzujeme je.
- Otestujeme web s uživateli, pokud si to budete přát.
- Vyvodíme závěry a doporučíme další postup.
- Vytvoříme model webu.
- Navrhneme strukturu a strategii webu.
- Načrtneme wireframy.
- Finalizujeme tabulky investic a přínosů.
- Finalizujeme dokument, který obdržíte.
Co studie obsahuje?
Konkrétní obsah studie vytváříme po konzultaci s vámi. Obsahovat může například:

- Definici a analýzu cílových skupin
- Analýzy konkurence
- Analýzu SWOT
- Analýzu marketingových aktivit
- Telefonický průzkum s uživateli
- Uživatelské testování s reálnými uživateli
- Návrh strategie a konceptu webu
- Marketingový plán na 6 měsíců
- Návrh struktury webu s popisem obsahu jednotlivých podstránek
- Model webu
Kolik to stojí?
Cena studie se liší podle rozsahu. Obvykle studií strávíme dohromady od 20 do 100 hodin a cena se pohybuje nejčastěji mezi 15 a 70 tisíci. Na studii pracuje minimálně 5 lidí – konzultant, marketingový specialista, copywriter, grafik a UX designer.
Vstupní studii vnímejte jako mapu internetu. Poradí vám kudy se vydat, aby vaše podnikání bylo úspěšné. Jinak se může stát, že připravíte drahý web, marketingový plán, zaplatíte lidi, ale zjistíte, že investice se nevrací.
Zajímá vás praktické využití vstupní studie u konkrétních projektů? Přečtěte si náš další článek.
Vybrané reference
Důkaz místo velkých slibů
- Analýza stránek
- Tvorba webu
- Analýza stránek
- Tvorba webu
- Vstupní studie
- Analýza stránek
- Tvorba webu
- Analýza stránek
- Tvorba webu
- Internetový marketing
Zjistěte, co jsme o webech napsali
Jak vznikal web pro SOS dětské vesničky
Máme rádi všechny své klienty, každá spolupráce nás inspiruje a posouvá o krok dál. Čas od času nám ale někdo přiroste k srdci zvlášť. Dělá-li...
Jak u nás vznikal nový web pro Balakryl
Napadlo vás někdy, kolik věcí kolem nás musel někdy někdo natřít barvou? A kolik jich dříve nebo později bude potřeba natřít znovu? Stůl...
Proč je SEO při redesignu důležité?
Mnoho firem doufá, že po redesignu svého webu uvidí ihned výsledky a vyšší výkon. Zejména v SEO to tak není prakticky nikdy. Podívejte se, jakých...
Kyber bezpečnost v roce 2019: znalosti jsou moc
Mnoho lidí považuje kybernetické útoky za problém korporací, nebo dokonce za podivnou hru špionů různých států. I proto vás možná překvapí...