Konzultujeme byznys,
myslíme digitálně.

Vstupní studie je naše unikátní metodika, kterou zdokonalujeme od roku 2015. Díky ní nepotřebujeme zadání. Stačí jen klient, který ví, že chce svůj byznys posunout dále. A hledá někoho, kdo ho tím provede.

Správné otázky,
správná řešení

Vstupní studie je metodika, kterou zdokonalujeme od roku 2015 na více než 100 úspěšných projektech. Pomáhá nám identifikovat příležitosti pro byznys našich klientů a navrhnout tu pravou digitální cestu k jejich růstu.

01 Úvodní workshop

Společně s vámi „rozpitváme“ váš obchodní proces, odhalíme jeho výzvy, a jak mu může digitál pomoci.

02 Datová analýza

Kombinací dat z Google Analytics, analýzy klíčových slov, vyhledávání a digitální prezence vaší konkurence zjistíme, jak váš segment funguje v online prostředí.

03 Zákaznická analýza

Mluvíme s vašimi zákazníky, abychom zjistili, co je pro ně důležité a jaká je jejich motivace. Děláme hloubkové rozhovory 
i uživatelská testování.

04 Digitální řešení na míru

Navrhneme konkrétní digitální strategii, kde definujeme, jak, 
za kolik, a kdy doručíme vašemu obchodu výsledky.

05 Efektivní realizace

Naše projekty doručujeme vždy včas a v domluveném budgetu.

Odemkneme potenciál projektu pomocí strukturovaného procesu Vstupní studie, který kombinuje kreativitu s precizním řešením problémů. Dva diamanty, které mění byznysový svět.

Objevování

Discover
graf Double Diamond
Ve fázi sběru a analýzy dat se zaměřujeme na pochopení potřeb klienta a zkoumání dostupných dat z různých zdrojů. Pracujeme s Google Analytics, klíčová slova, analýza konkurence nebo rozhovory se zákazníky, abychom identifikovali vzorce, trendy a další klíčové informace pro následující kroky.

Řešení

Define
V této fázi na základě shromážděných informací a analýz formulujeme konkrétní příležitost/problém, který následně digitálně řešíme. Tato definice problému musí být jasná, strukturovaná a měla by odrážet skutečné potřeby klienta.

Realizace

Develop
Po definici problému přichází na řadu fáze vývoje a testování různých řešení. Generujeme několik možných variant řešení, které by mohly problém řešit, 
a ty pak testujeme na základě předem stanovených kritérií úspěchu. Realizujeme vždy to nejefektivnější.

Dohlížíme

Deliver
Nakonec se dostáváme k fázi monitorování. Vybrané řešení implementujeme a poté pečlivě sledujeme jeho výsledky. Posloucháme zpětnou vazbu klienta i uživatelů a přizpůsobujeme naše řešení podle potřeby, aby dosáhlo optimálního výsledku.

Kdy metodika může pomoci?

Potřebuji zvýšit obrat

Potřebuji zvýšit zisk

Potřebuji nastavit priority

Potřebuji nový web

Potřebuji digitalizovat 

Chci expandovat do zahraničí

Digitální řešení,
byznysový dopad

Vstupní studie

Definování vašich cílů a obchodního procesu
Hloubkové rozhovory s vašimi zákazníky
Analýza trhu (konkurence, klíčová slova, atd.)
Návrh řešení (marketingová strategie, struktura webu, WireFrame webu)

Co říkají naši klienti

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací