Prestižní soutěž zaměřená na kvalitu zpracování internetových projektů. Její hodnocení vypovídá o kvalitě řešení z pohledu grafického designu, návrhu UX, technického zpracování, obsahu a bezpečnosti
Odborná soutěž IEA hodnotí internetové projekty na základě jejich efektivity a měřitelných výsledků. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům na projekt a vyjádření v procentuálním výpočtu ROI (Return on Investment)
Díky novým webovým stránkám vzrostl počet dárců ve sbírkové kapmani o 46 % a výše daru o 43 %.
Zobrazit WebPro Glastetik vznikl v AITOMu designový web postavený na hloubkové analytice a vstupní studii, s cílem uvést produkt na trh a ukázat designérům i zákazníkům, jaké možnosti nabízí sklo.
Zobrazit WebAITOM vyvinul ve spolupráci s partnery vzdělávací program Cybersec, zaměřený na řadové zaměstnance firem, kteří se příliš neorientují v IT a potřebují se naučit základní pravidla kyberbezpečnosti.
Zobrazit WebDíky novým webovým stránkám vzrostl počet dárců ve sbírkové kapmani o 46 % a výše daru o 43 %.
Zobrazit WebV roce 2019 získal AITOM 2. místo v celkovém pořadí soutěže IEA v kategorii Nejefektivnější agentura.
Zobrazit WebNové webové stránky pro tradiční pivovar Svijany v originálním designu postaveném na motivu chmele. Cílem projektu byla podpora značky a maloobchodního i velkoobchodního prodeje produktu.
Zobrazit WebWebové stránky realizované AITOMem moderně a přehledně prezentují nabídku služeb firmy TechSoft Engeneering, která nabízí technologickou podporu inovací.
Zobrazit WebPro technologickou firmu WAMAG realizoval AITOM redesign webových stránek s cílem zvýšení počtu objednávek. Zakázka zahrnovala vstupní studii včetně zákaznického průzkumu a UX designu.
Zobrazit WebCílem dlouhodobé e-mailingové strategie je zvýšit počet objednávek i povědomí o značce. Newslettery odesílané každý měsíc obsahují akční nabídky, novinky a blogové články.
Zobrazit WebNové webové stránky pro tradiční pivovar Svijany v originálním designu postaveném na motivu chmele. Cílem projektu byla podpora značky a maloobchodního i velkoobchodního prodeje produktu.
Zobrazit WebPro ATRIUM postavil AITOM od základu nové řešení internetové komunikace se zákazníky, vycházející z hloubkové vstupní studie a uživatelského testování.
Zobrazit WebPorota ohodnotila AITOM v kategorii Marketingové a IT agentury. Ocenila množství a kvalitu realizovaných online projektů a prozákaznický přístup agentury.
Zobrazit WebMojeEqua je výhadním dovozcem ekologických plastových a skleněných lahví značky Equa do České republiky. AITOM pro značku realizoval designové webové stránky a e-shopové řešení.
Zobrazit WebPorota ohodnotila AITOM třetím místem v kategorii Marketingové a IT agentury. Ocenila množství a kvalitu realizovaných online projektů a prozákaznický přístup agentury.
Zobrazit WebNové webové stránky pro tradiční pivovar Svijany v originálním designu postaveném na motivu chmele. Cílem projektu byla podpora značky a maloobchodního i velkoobchodního prodeje produktu.
Zobrazit WebPro ATRIUM postavil AITOM od základu nové řešení internetové komunikace se zákazníky, vycházející z hloubkové vstupní studie a uživatelského testování.
Zobrazit WebPorota ohodnotila AITOM třetím místem v kategorii Marketingové a IT agentury. Ocenila množství a kvalitu realizovaných online projektů a prozákaznický přístup agentury.
Zobrazit WebPro jazykovou školu LITE vytvořil AITOM nový atraktivní web a zastřešil online propagaci v podobě správy PPC reklam a SEO.
Zobrazit WebPro největší český vodní a saunový svět v pražských Čestlicích vytvořil AITOM komplexní strategii webového řešení, postavenou na atraktivitě a interaktivitě.
Zobrazit WebPro ATRIUM postavil AITOM od základu nové řešení internetové komunikace se zákazníky, vycházející z hloubkové vstupní studie a uživatelského testování.
Zobrazit WebPro Vivobarefoot vytvořil AITOM kompletně nové webové řešení, které zákazníka přirozeně provází nákupem barefoot obuvi. Jen za první rok vzrostl počet objednávek o 125 %.
Zobrazit WebAITOM zastřešil komplexní online strategii značky Vivoabarefoot. Kromě FB kampaně realizoval tvorbu blogu, newslettrové koncepce nebo PPC kampaně.
Zobrazit WebAITOM vyvinul designové řešení webové prezentace firmy Aktivní vinné sklepy, nabízející vybavení domácích prostorů na skladování a konzumaci vína na klíč.
Zobrazit WebRedesign webu firmy Sedlák Interiér, nabízející luxusní kuchyně na míru. AITOM vytvořil responzivní řešení s přehlednou navigací, vyváženou grafikou a čistým moderním designem.
Zobrazit WebPro značku Nestlé vyvinul AITOM nové webové stránky a Facebookovou aplikaci na podporu značky a maloobchodního prodeje.
Zobrazit WebInteraktivní webová prezentace s responzivním designem a klientskou zónou provázanou s věrnostním programem. Projektu poskytuje AITOM i marketingovou podporu v podobě SEO a PPC.
Zobrazit WebPro značku Knorr realizoval AITOM komplexní online komunikační strategii zahrnující web Knorr.cz, obsahový web Receptynakazdyden.cz, produktové stránky BohatyBujon.cz a mobilní aplikaci Můj nákup.
Zobrazit WebPorota ohodnotila AITOM prvním místem v kategorii Marketingové a IT agentury. Ocenila množství a kvalitu realizovaných online projektů a prozákaznický přístup agentury.
Zobrazit WebModerní webové stránky pro MIDA Consulting vznikly v AITOMu s cílem prezentovat klienta jako předního partnera projektů zaměřených na inovace, průmysl 4.0, udržitelný rozvoj a environmentální ohleduplnost.
Zobrazit WebNové webové stránky vznikly s cílem moderně prezentovat zpěvačku Kamilu Nývltovou a kulturní agenturu Art Presto.
Zobrazit WebPrvní konfigurátor civilních zbraní na světe - czconfigurator.com v kategorii Digitální transformace roku 2020 viz výsledky WebTop100
Zobrazit WebPojďme testovat - pojmdetestovat.cz v kategorii Výkonnostní kampaň roku 2020 viz výsledky WebTop100
Zobrazit WebPřidejte se ke klientům, kteří AITOMu dlouhodobě důvěřují
AITOM Digital s.r.o.
Na Cihlářce 30
150 00 Praha 5
IČ: 24171816
DIČ: CZ24171816