Spotřebitelské soutěže

Spotřebitelské soutěže jsou skvělým způsobem, jak získat pozornost zákazníků a podpořit prodej produktů. Nicméně jejich organizace může být nákladná a časově náročná. Právě proto je náš systém pro správu spotřebitelských soutěží tak užitečný pro off-trade manažery a brand manažery velkých výrobních firem (FMCG).

Náš systém nabízí řadu výhod, které usnadňují organizaci a správu spotřebitelských soutěží. Hlavními výhodami jsou:

1. Správa všech soutěží z jednoho místa: Umožňuje spravovat spotřebitelské soutěže pro všechny značky v portfoliu z jednoho místa.

2. Tvorba soutěžních stránek a losování výherců: Umožňuje snadno tvořit soutěžní stránky, losovat výherce a přidávat ceny.

3. Intuitivní a snadno ovladatelný systém: Umožňuje off-trade manažerům a brand manažerům rychle se zorientovat a začít s systémem pracovat.

4. Možnost připojit ke každé soutěži agenturu, která má na starosti její exekutivu (tedy kontaktování výherců, rozeslání výher, atd.) Agentura vidí pouze do soutěží, které má v systému přidělené.

 

Konkrétní funkce našeho systému zahrnují:

  • Tvorba soutěží vč. termínů a četností slosování
  • Možnost přidávat výhry a ceny
  • Tvorbu soutěžních stránek pro každou soutěž s formulářem na získání odpovědí (vč. kódů účtenky)
  • Automatické losování výherců v předem daných termínech (např. každé pondělí)
  • Možnost spravovat všechny soutěže z jednoho místa
  • Připojit ke konkrétní soutěži agenturu, která se stará o komunikaci s výherci, rozeslání výher, apod.

Pokud jste off-trade manažer nebo brand manažer velké výrobní společnosti a zajímá vás, jak náš systém pro správu spotřebitelských soutěží může pomoci vaší firmě, neváhejte nás kontaktovat pro DEMO ukázku systému.

Ukázka ze soutěžního portálu

Ukázka ze soutěžního portálu

 

Mám zájem o DEMO ukázku

 

AUTOR: Martin Dvořák
E-mail: martin.dvorak@aitom.cz
Tel.: 605 439 292

Zpět na články