Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Proč je lepší svěřit zákaznické rozhovory nezávislé agentuře než vašemu obchodníkovi
Proč firmy podceňují zpětnou vazbu Každá B2B firma tvrdí, že zná své zákazníky. Přesto podle…
Zákazníci vám řeknou víc, než čekáte: jak hloubkové rozhovory odhalí skryté motivace
Proč nestačí to, co zákazník říká nahlas Když se B2B firma ptá svých zákazníků, často…
Jak náš e-learning zvedl B2B klientovi prodeje
Objevte nové možnosti online řešení pro svůj B2B business. V AITOMu pro vás navrhneme chytrý…
Ušetřete čas a peníze s reportingem – plně ho automatizujte
Ušetřete čas a peníze pomocí automatizovaného reportingu. Přečtěte si v našem článku, jak na to.
Proč podporujeme Dětské krizové centrum
Díky našim partnerům můžeme pomáhat dětskému krizovému centru a zajistit tak podporu ohroženým dětem.
Záludná past firemních webů na 14 písmen
Jak správně na obsah webu? Přečtěte si, na jakých 7 otázek byste si měli umět…
Je čas využívat data a automatizovat
Ať už jste B2C e-shop nebo B2B firma, právě teď se vám vyplatí pořádně se…
5 nejčastějších chyb při zadávání webu
Jak se vyhnout nejčastějším přešlapům a nezapomenout na nic podstatného? Co všechno vzít v úvahu,…
První místo na WebTOP100 2020! Náš konfigurátor přivedl zákazníky z obchodu do e-shopu
Slavíme zlatou medaili z prestižní soutěže WebTOP100 v kategorii Digitální transformace. Přenesli jsme do onlinu…
Facebook odstranil pravidlo 20 % textu v reklamním obrázku
Úleva pro kampaňové specialisty přišla po mnoha letech, kdy si u části reklam nemohli být…
Google překvapil PPCčkaře: nově nezobrazuje málo zadávané vyhledávací dotazy
Google přestal v analýzách zobrazovat dotazy, které mají „málo“ impresí. A to i ty, které…
Kariérní web ČEPRO: Investice do náboru, která se vrátila
Společnost ČEPRO za námi přišla s přáním mít moderní kariérní web, který představí jako spolehlivého…
Brandstorming 2020: naše inspirace z konference
Je fajn podívat se jejich očima na Brandstorming. Co v budování značek funguje.
Google Analytics: jak vyloučit “?fbclid” a podobné URL parametry?
V nástroji Google Analytics se vysktytují URL obsahující například ?fbclid… nebo hsa_net… ? není těžké…