Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
Proč obsah rozhoduje o tom, kdo získá zakázku Ať už jste výrobní firma, technologický dodavatel nebo…
Placená vs. organická návštěvnost v B2B: Co přináší vaší firmě větší obchodní hodnotu?
Návštěvník jako obchodní příležitost Každý návštěvník na vašem webu může být začátkem obchodní příležitosti. Ale…
Víte, odkud berete své fanoušky?
Podívejte se, co znamenají jednotlivé zdroje v přehledech na facebooku.
Nový formát Facebook reklamy
Facebook mění vzhled reklam a sponzorovaných příspěvků v pravém postranním sloupci. Podívejte se, jak bude…
Připravte se na změnu facebook stránek!
Změna se dotkne vzájemné pozice profilové fotky a coveru . Taby v podobě jak je…
Jak si vedli úspěšní sportovci ze Soči na sociálních sítích?
Z celkového počtu 87 českých sportovců bojujících o cenné kovy v Soči jich má profil…
Bohatý Bujón v novém obalu
Webové stránky Bohatého Bujónu jsou dalším z mnoha projektů, které jsme pro značku Knorr realizovali, podívejte…
Vivobarefoot v novém obutí!
S internetovým obchodem Vivobarefoot.cz spolupracujeme již řadu let a na přelomu loňského a letošního roku…
Buzzwordy v digitálním světě pro rok 2014
Přečtěte si, o jakých tématech se bude letos mluvit.
AITOM Vám přeje krásné Vánoce!
Rozehráli jsme pro vás našeho ředitele. Podívejte se.
Marketing Festival 2013
Přečtěte si rozhovor o tom, jaký byl letošní Marketing Festival.
AITOM zanechal stopu na WebTop100
Podívejte se, jakou stopu jsme zanechali na letošním ročníku soutěže WebTop100.
WebExpo 2013
Přečtěte si hodnocení kvality mezinárodní konference WebExpo 2013.
Založení a správa účtu na sociální síti Pinterest
Přečtěte si stručný návod, jak na založení a správu účtu na sociální síti Pinterest.com.