Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
Proč obsah rozhoduje o tom, kdo získá zakázku Ať už jste výrobní firma, technologický dodavatel nebo…
Placená vs. organická návštěvnost v B2B: Co přináší vaší firmě větší obchodní hodnotu?
Návštěvník jako obchodní příležitost Každý návštěvník na vašem webu může být začátkem obchodní příležitosti. Ale…
Co přinesl Marketing Festival 2015
Třetí ročník našlapané akce informacemi, radami a inspirací od prvního slova po poslední tečku.
Proč není váš obsah králem?
Jak napsat kvalitní text i bez copywritera?
8 věcí, které zkontrolujte na webu ještě před Vánoci
Čím dál častěji nakupujeme vánoční dárky online. Připravte svůj web na vánoční shon již teď.
Český Instagram v datech
Byly zveřejněna data českého Instagramu. Jak si u nás vede? A kdo je nejaktivnější?
Máme 3 medaile z WebTop100
Na WebTop100 jsme letos získali celkem 4 cenné medaile a to je o jednu…
Google Agency Day
AITOM se zúčastnil letošního Google Agency Day v Praze a rádi bychom se s…
LeasePlan slaví 20. narozeniny
Naši klienti jsou pro nás mnohem víc než jen čísly na fakturách. Jsou pro nás…
Držte nám palce na WebTop100 2015
Soutěž WebTop100 je za dveřmi. AITOM celý rok pracoval na projektech, které by mohl hrdě…
Testování použitelnosti díl 6: Případové studie
Všechno jednou končí, i náš seriál o uživatelském testování. Nakonec vám přinášíme případové studie.
Testování použitelnosti díl 5: Jak probíhá testování
Máte domluvené testery, připravená scénář, takže se můžete pustit do samotného testování. Kolik lidí u…
Jak vybrat agenturu na PPC
Pro mnoho lidí je PPC stále tajemství. Podle čeho si vybrat agenturu, která by odvedla…
Testování použitelnosti díl 4: Navrhujeme scénář testování
Nemůžete po testerech chtít, aby otestovali vše. Proto si vybereme několik důležitých oblastí a připravíme…