Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
Proč obsah rozhoduje o tom, kdo získá zakázku Ať už jste výrobní firma, technologický dodavatel nebo…
Placená vs. organická návštěvnost v B2B: Co přináší vaší firmě větší obchodní hodnotu?
Návštěvník jako obchodní příležitost Každý návštěvník na vašem webu může být začátkem obchodní příležitosti. Ale…
AITOM se přidává k iniciativě Přichází cenzor
Myslíme si, že internet patří nám všem, my si tvoříme obsah a my bychom se…
Je lepší vyvíjet vodopádem nebo scrumem?
Vodopádová metoda nebo metoda scrum jsou různé přístupy k projektovému řízení a vývoji. Kde jsou…
Lesk a bída ghost buttonů
Nevýrazná tlačítka si získali popularitu před několika lety. Proč jsou tak populární a kde jsou…
Instagram testuje speciální profily pro firmy
Instagram nám včera představil nový design jako předzvěst dalších změn. A těmi budou tři nové…
Když vidíte jen špičku ledovce, aneb proč se vyvarovat změnových požadavků při vývoji webu
Časem zjistíte, že potřebujete navíc kalkulačku, landing page nebo obsáhlejší menu. Během vývoje by ale…
Youtubeři mohou nakopnout váš marketing
Všichni jsme zaregistrovali boom Youtuberek a Youtuberů, klasický blog už tolik netáhne, respektive nastupující generaci…
3 fáze k nastavení cílů pro web
Nepochybně chcete, aby web plnil své cíle. Aby cíle byly měřitelné, musí být chytré –…
Jak napsat text O nás, který budou všichni číst?
Produktové stránky nejsou to jediné, co prodává. Víte, že stránka O nás patří mezi nejčtenější?…
Proč na internetu nikdo nečte
Je to tak, na internetu lidé nečtou. Nejdříve text skenují očima. Jak si čtenáře získat,…
Triky, jak budovat brand online
17. března proběhl druhý ročník konference BRANDstorming věnovaný budování značky. AITOM nejen, že byl u…
Jak jsme uspořádali charitativní turnaj…
Každý rok se snažíme pro naše klienty, fanoušky i tým vymyslet originální PFko, které by…
Jak výkonný může být váš marketing?
Marketing je především investice – souhlasíte? Investujete do něj peníze a očekáváte, že tak poroste…