Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Proč je lepší svěřit zákaznické rozhovory nezávislé agentuře než vašemu obchodníkovi
Proč firmy podceňují zpětnou vazbu Každá B2B firma tvrdí, že zná své zákazníky. Přesto podle…
Zákazníci vám řeknou víc, než čekáte: jak hloubkové rozhovory odhalí skryté motivace
Proč nestačí to, co zákazník říká nahlas Když se B2B firma ptá svých zákazníků, často…
Vychází nová verze redakčního systému AitomCMS A5
Tento týden jsme vydali novou verzi našeho vlastního redakčního systému AitomCMS A5. Jaké nové funkce…
Google od ledna více prosazuje zabezpečené weby
Bezpečnost na internetu je pro Google naprosto zásadní a dokazuje to neustále. Od ledna 2017…
6 překvapivých mýtů o předmětech e-mailů
Když už se hovoří o e-mailingu, nejvíce se píše o předmětech. Koluje kolem nich celá…
Jak vás emailová kampaň dostane na pláž?
Snadno, stačí, když pečlivě naplánujete strategii a celou kampaň otestujete ještě před spuštěním. Přečtěte si,…
AITOM zabodoval ve WebTop100 2016
Letošní vyhlášení nás přeneslo do starověkého Egypta. Podívejte se komu mocní bohové udělili ceny za…
5 tipů, jak využít formátování na Facebooku
Minulý týden můžete na Facebooku své příspěvky formátovat. Jak formátování využívat pro vyšší engagement?
Být či nebýt na Marketing Festivalu?
Byť letošní ročník nedosahoval kvalit toho loňského, byl opět zdrojem inspirace a zajímavých myšlenek. O…
Jaké pluginy do WordPressu byste měli znát?
Připravili jsme pro vás stručný přehled základních pluginů, které v AITOMu používáme. Tyto pluginy jsou…
WordPress vs. redakční systém na míru? Podle čeho si vybrat?
Během plánování webových stránek narazíte na problém, jaký redakční systém zvolit. Obě varianty mají pro…
13 nejčastějších otázek e-shopů na EET
Elektronická evidence tržeb je strašák i pro e-shopy. Připravili jsme odpovědi na nejčastější dotazy k…
Které weby budou na WebTop100?
Letošní WebTop100 už pomalu klepe na dveře. Jako pokaždé má i tento rok AITOM svá…
Je ve vaší firmě web součástí obchodního procesu?
Mnoho firem stále vnímá webové stránky jako vizitku a ne jako prodejní kanál. Proč je…