Kariérní web ČEPRO: Investice do náboru, která se vrátila

Společnost ČEPRO za námi přišla s přáním mít moderní kariérní web, který představí jako spolehlivého zaměstnavatele pro schopné lidi z celé České republiky.

Společně s klientem jsme stanovili několik cílů:

  • Podpořit vnímání značky ČEPRO jako stabilního zaměstnavatele, který nabízí různorodou práci a uplatnění po celé ČR napříč generacemi i dosaženým vzděláním
  • Pomoci HR oddělení firmy při náboru zaměstnanců.
  • Snížit fluktuaci zaměstnanců v pražské centrále.
  • Vyvolat v uchazečích reálná očekávání a přiblížit jim každodenní život ve firmě.

A také několik měřitelných cílů:

  • Prodloužit čas strávený na webu z několika sekund na min. 0:30 min.
  • Prodloužit čas strávený návštěvníkem podstránky „Práce v Čepro“ na min. 0:30 min.
  • Zvýšit průměrný počet návštěvníků, kteří si zobrazí podstárnky „Vybrané pozice“ a „Příběhy našich zaměstnanců“

Hlavní stránka webu https://kariera.ceproas.cz/

Jak vypadá ideální uchazeč?

Svět HR se stále více přesouvá do onlinu a investice do dobře postaveného kariérního webu má vysokou návratnost. Kromě financí ušetří i spoustu času a energie lidem z HR oddělení.

Začali jsme detailní vstupní studií a hledáním odpovědí. Jací lidé jsou pro ČEPRO ti praví? Co je pro ně důležité a na co reagují? Jak vypadá pracovní prostředí, do kterého uchazeči přicházejí?

Výsledkem byl přehled typických pracovních pozic, které chceme webem zaujmout a motivovat k odeslání životopisu. Od profesí na pražské centrále (finance, management, obchod) pro lokální pozice v síti skladů pohonných hmot (operátor, hasič).

Stránka pracovních pozic na webu https://kariera.ceproas.cz/

Od prvního nápadu po spuštění

Celkově jsme se v projektu postarali o:

  • návrh struktury
  • grafiku
  • obsahovou strategii
  • vývoj řešení

Web je na první pohled atraktivní svou bohatou vizuální stránkou – připravili jsme videa, příběhy zaměstnanců, reálné fotky z provozu… zkrátka hledali jsme různé cesty, jak zprostředkovat potenciálním uchazečům reálný obraz firmy.

Aby byl obsah skutečně autentický, realizovali jsme několik desítek rozhovorů se zaměstnanci firmy a ptali se jich, co přesně dělají, jak se jejich reálná práce liší od původních představ a co na svém zaměstnavateli oceňují.

V ideální případě jsme s konkrétními lidmi natočili i video:
https://kariera.ceproas.cz/typicke-pozice-hasic/

Nadšení z výsledků

Dosáhli jsme nadstandardních výsledků v míře opuštění a délce času stráveného na stránkách. Čísla mluví také o tom, že web pozitivně motivuje uchazeče ke kliknutí na seznam volných pozic na Jobs.cz.

  • V prvním měsíci provozu se okamžitě zvýšila průměrná doba na stránce z několika vteřin na 1:22 min.
  • Průměrný čas strávený na stránce „Práce v Čepru“ = 1:18 min. (cíl splněný na 260 %)
  • Průměrný počet návštěvníků, kteří si zobrazili podstránku „Vybrané pozice“ a „Příběhy našich zaměstnanců“ = 19 % (cíl splněný na 380 %)
  • Dosáhli jsme velmi nízké míry opuštění 21 %

„Společnost AITOM připravovala celý kariérní web naší společnosti. Nejdříve proběhly hovory a workshopy s našimi zaměstnanci. Na základě zjištění navrhl AITOM strukturu a obsah webu. Chtěli jsme, aby si uchazeči utvořili co nejpřesnější představu o tom, koho hledáme a jaké jsou klíčové činnosti vybraných pracovních pozic na skladech ale i na centrále. Spolupráce se společností AITOM byla na profesionální úrovni.“

Andrea Kanta Vedoucí odboru Řízení lidských zdrojů

Chcete kariérní web, který přiláká ty nejlepší lidi?

Využijte konzultaci ZDARMA

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací