PPC audit

Audit vám pomůže optimalizovat vaši PPC kampaň a tím zvýšit její výkon. Velké množství PPC kampaní totiž postrádá optimální nastavení.

Důležitost auditu spočívá ve zjištění potenciálu, zda kampaně mohou vydělávat více, případně lépe cílit (klíčová slova, témata) nebo zda neplatíte za prokliky příliš mnoho. Zjistíte možné mezery ve vašich PPC kampaních a jejích složkách (sestavách, slovech, cíleních, apod.). Dozvíte se také, zda vaše agentura nebo kolegové vedou kampaň správně. Stává se, že se kampaň nastaví chybně nebo nevyužívá svůj plný potenciál. Zkontrolujeme aspekty, které mají vliv na výkon kampaní, zhodnotíme a navrhneme doporučení přímo vám na míru.

CHCI PPC AUDIT

Kdy audit využijete?

  1. Nejste se jisti, že vaše online agentura spravuje vaše PPC optimálně.
  2. Když chcete vědět, jak zvýšit příjmy a snížit náklady na PPC kampaně.
  3. Jste marketingový manažer či pověřený specialista a chcete vědět, jak vaši kolegové nebo internetová agentura spravují PPC kampaně.

PPC reklama ve vyhledávání bývá jedním z nejvýnosnějších marketingových kanálů. Pro naše klienty jsme dosáhli významného meziročního nárůstu tržeb. Reference Aquapalace a další mluví za naši práci.

Co získáte?

Výstupem z auditu jsou data s komentáři našich specialistů, kteří se na něm podíleli. Obsahují informace, co a jak je možné vylepšit, relevantně seřazené podle důležitosti. Evidentní zlepšení výkonu může nastat po provedení několika nejdůležitějších změn.

 Víte, jak jste na tom vy?

CHCI TO ZJISTIT

Zpět na články