Buzzwordy v digitálním světě pro rok 2014

Přelom do nového roku obvykle bývá časem bilančním. Odškrtáváme poslední předsevzetí, která jsme si dali v loňském roce, setkáváme se s obchodními partnery a uzavíráme poslední dohody. Co se ale hned na počátku roku 2014 podívat, co nás čeká v digitálním světě? O čem se bude mluvit a bude to pro nás mít nějaký význam?

Přinášíme Vám pět buzzwordů, o kterých letos jistě všichni uslyšíme.

Mobile first

Podíl počtu návštěv webových stránek přes mobilní zařízení neustále roste a bude růst i nadále. U jednoho z našich klientů, s návštěvností přesahující 1 mil./UIP/rok, vidíme aktuální podíl dosahující téměř 20 % 

Jak tedy uspokojit takový počet uživatelů? Nabídněte jim adaptivní design svých webových stránek. Design, který si poradí jak s full HD displejem, tak tabletem i smartphonem.

.

Obsah je král

A grafika jeho poddaná. Opravdu. Přemýšlejte o svém obsahu, který na webových stránkách publikujete. Nabídněte uživatelům zajímavý a poutavý text, který je bude motivovat k tomu, aby se na vaše stránky vraceli. Založte si firemní blog, pište novinky, posílejte newsletter. Komunikujte.

Konverze

Máte stovky, tisíce, desetitisíce návštěv svých webových stránek, ale stále vám nechodí poptávky nebo si lidé neobjednávají vaše produkty? Při hodnocení kampaní se díváte pouze na počet nových uživatelů? Začněte sledovat přímé konverze. Stanovte si jasné cíle své prezentace nebo e-shopu a snažte se zvyšovat míru konverzí, nikoliv počet návštěv.

Social

Zpět ke komunikaci. Musíte s kůží na trh. Začněte otevřeně komunikovat na sociálních sítích, dívejte se i na jiné než na Facebook. V ČR velice posiluje LikedIn, Twitter, Google+, YouTube, ale i Pinterest, který nedávno přinesl českou lokalizaci.

Personal

Personalizujte obsah a své marketingové aktivity. Využívejte re-marketingu. Odesíláte pravidelný newsletter? Udělejte si segmentaci svých odběratelů a nabízejte jim opravdu jenom to, o co by mohli mít zájem.

Marek.

Zpět na články