Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Marketingová automatizace v roce 2026: Co musí firmy zavést
Marketingová automatizace přestala být pouhým nástrojem pro hromadné rozesílání e-mailů. V roce 2026 představuje operační systém…
Jak připravit obsahový marketing B2B na rok 2026
Obsahový marketing B2B zůstává hnací silou pro získávání důvěry a generování poptávky v B2B. V roce 2026 se…
Kategorie:
Všechny kategorie
AI – Umělá inteligence
AITOM žije
B2B
HR
Marketing
RevOps
Technologie
Vývoj
Webináře
Je čas využívat data a automatizovat
Ať už jste B2C e-shop nebo B2B firma, právě teď se vám vyplatí pořádně se…
5 nejčastějších chyb při zadávání webu
Jak se vyhnout nejčastějším přešlapům a nezapomenout na nic podstatného? Co všechno vzít v úvahu,…
První místo na WebTOP100 2020! Náš konfigurátor přivedl zákazníky z obchodu do e-shopu
Slavíme zlatou medaili z prestižní soutěže WebTOP100 v kategorii Digitální transformace. Přenesli jsme do onlinu…
Facebook odstranil pravidlo 20 % textu v reklamním obrázku
Úleva pro kampaňové specialisty přišla po mnoha letech, kdy si u části reklam nemohli být…
Google překvapil PPCčkaře: nově nezobrazuje málo zadávané vyhledávací dotazy
Google přestal v analýzách zobrazovat dotazy, které mají „málo“ impresí. A to i ty, které…
Kariérní web ČEPRO: Investice do náboru, která se vrátila
Společnost ČEPRO za námi přišla s přáním mít moderní kariérní web, který představí jako spolehlivého…
Brandstorming 2020: naše inspirace z konference
Je fajn podívat se jejich očima na Brandstorming. Co v budování značek funguje.
Google Analytics: jak vyloučit “?fbclid” a podobné URL parametry?
V nástroji Google Analytics se vysktytují URL obsahující například ?fbclid… nebo hsa_net… ? není těžké…
BILLA Gustoacademy: Jak jsme stavěli B2C projekt pro desetitisíce uživatelů
Společnost BILLA za námi přišla s nápadem vytvořit Gastro portál a vznikl projekt, který zatím…
AITOM přednáší live – online marketing po COVIDu
Online přednáška na téma 3 základní kroky ke zvýšení zisků z vašeho webu. Online marketing…
Marketing & diplomacie. U velkého klienta potřebujete obojí
O úspěchu nového webu či projektu rozhoduje jedna hrací karta: vztahy. Nejen mezi klientem a…
Microinfluenceři: jak a proč s nimi spolupracovat
5 věcí, které byste měli vědět, pokud zvažujete spolupráci s microinfluencery. Nejsilnější kartou je autenticita….