Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Proč je lepší svěřit zákaznické rozhovory nezávislé agentuře než vašemu obchodníkovi
Proč firmy podceňují zpětnou vazbu Každá B2B firma tvrdí, že zná své zákazníky. Přesto podle…
Zákazníci vám řeknou víc, než čekáte: jak hloubkové rozhovory odhalí skryté motivace
Proč nestačí to, co zákazník říká nahlas Když se B2B firma ptá svých zákazníků, často…
Správný čas na nový přístup!
Období které poslední týdny zažíváme, vnímáme jako příležitost začít se na online marketing. Sledujeme trendy…
Digital Changes Reality. Jak to myslíme?
DIGITAL CHANGES REALITY myslíme vážně. Jde nám o ten moment, kdy naše neviditelné myšlenky, nuly…
Jiné podmínky pro práci? To zvládneme!
Věříme, že právě digitální svět může pomoci vyřešit spoustu otázek a posunout nás všechny dál.
Hodnoty, na kterých stojí AITOM
co dělá AITOM AITOMem a z čeho vychází naše motto DIGITAL CHANGES REALITY. A na…
On-line marketingové akce 2020
Svět online marketingu je plný skvělých akcí, které nás inspirují, posouvají dál a pomáhají nám…
3 otázky, než investujete do nového webu
Jak na to, abyste dokázali vybrat ideálního dodavatele webu právě pro svůj nový web? A…
Umíte využít data v B2B marketingu?
náme jednoduché nástroje, které můžete ke zpracování dat v B2B světě použít a postavit na…
5 pravidel chytrého micro copy
Jeden chytrý krok nebo drobná SEO úprava dokáže zvednout návštěvnost webu víc, než náročné a…
3 důvody, proč vyzkoušet jeden online konfigurátor
25 000 000 kombinací jedné zbraně si může navolit sportovní střelec nebo myslivec v…
3+1 inspirace z letošního Copycampu
Konkrétní tipy z Copycampu 2019 očima Veroniky. Lucie Hrdinová a Martina Tomková z agentury H1…
Jak chytře využít data v B2B? Naučíme vás to
Přijďte se 12. listopadu na konferenci WebTop100 naučit, jak pomocí jednoduchých kroků vytěžit pro růst…
„Úspěch klientů stavím na reálných číslech, ne na domněnkách,“ říká náš Account Director Daniel
Byli jsme svým způsobem průkopníky realizace vstupní studie na českém online trhu a zpočátku klienti…