Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Proč je lepší svěřit zákaznické rozhovory nezávislé agentuře než vašemu obchodníkovi
Proč firmy podceňují zpětnou vazbu Každá B2B firma tvrdí, že zná své zákazníky. Přesto podle…
Zákazníci vám řeknou víc, než čekáte: jak hloubkové rozhovory odhalí skryté motivace
Proč nestačí to, co zákazník říká nahlas Když se B2B firma ptá svých zákazníků, často…
BILLA Gustoacademy: Jak jsme stavěli B2C projekt pro desetitisíce uživatelů
Společnost BILLA za námi přišla s nápadem vytvořit Gastro portál a vznikl projekt, který zatím…
AITOM přednáší live – online marketing po COVIDu
Online přednáška na téma 3 základní kroky ke zvýšení zisků z vašeho webu. Online marketing…
Marketing & diplomacie. U velkého klienta potřebujete obojí
O úspěchu nového webu či projektu rozhoduje jedna hrací karta: vztahy. Nejen mezi klientem a…
Microinfluenceři: jak a proč s nimi spolupracovat
5 věcí, které byste měli vědět, pokud zvažujete spolupráci s microinfluencery. Nejsilnější kartou je autenticita….
Strategie pro velký kariérní web
Jaké principy jsme uplatnili při tvorbě velkého kariérního webu pro firmu ČEPRO. A jaké postupy…
Online projekt bez přípravy? Cesta do pekla!
V AITOMu začínáme s projekty odzadu. Přesnou definicí toho, kam se s online projektem chceme…
NAŠE WEBINÁŘE O ONLINE MARKETINGU
Využijte zkušenosti našich specialistů na online marketing a inspirujte se AITOMovými webináři. Získáte přehled o…
HR marketing v době digitalizace aneb Jak na dobrý kariérní web?
Spolu s námi pro vás vysílali zástupci Welcome to the Jungle, Edenred a Heineken a…
3 základní kroky k analýze konkurence
Během pár desítek minut vás konkurence inspiruje k vylepšení vašeho webu. Postupně hledejte, čím vás…
5 nástrojů, které vám pomohou zlepšit výkon webu
O každém z nástrojů by šla napsat série článků. Berte tedy náš seznam jako praktickou…
5 kroků k úspěšnému webináři
Webinář: Zaujme vaši cílovou skupinu. Přinese nové poptávky nebo kontakty. Rozšíří o vás povědomí…
Online marketing v bouřlivé době: stručný manuál, jak získat náskok
Korona krize přirozeně přináší nejistotu a obavy. Na druhou stranu je obrovskou příležitostí. Podívat se…