Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Marketing pro startupy: dotace 2,45 mil. Kč
Ministerstvo průmyslu a obchodu spustilo výzvu na podporu marketingových a odborných služeb pro start-upy, která nabízí až…
Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
Proč obsah rozhoduje o tom, kdo získá zakázku Ať už jste výrobní firma, technologický dodavatel nebo…
Amista rozumí fondům, my webům
Tvorba webových stránek s responzivním designem a dvěma jazykovými mutacemi.
AITOM má svou firemní brožuru!
AITOM představuje svou firemní brožuru, která vás provede všemi službami, kterými pomáháme našim klientům s…
Linkbuilding je prací trpělivou: díl VI.
Weby prošpikované bezhlavě zpětnými odkaz – i tak někdy končívá snaha o linkbuilding. Proč jít…
Otravujte zákazníky sofistikovaněji
MailChimp je komplexní nástroj pro správu vašich e-mailových kampaní a dnes se podíváme na funkci…
Responzivní web pro Plas: seznamte se!
Vrhli jsme se na tvorbu nového responzivního webu pro společnost PLAS, specialistu na stínící techniku.
Změřte sílu své kampaně: díl V.
Google Analytics je chytrý, nezbytný a zadarmo už víme, tentokrát s praktickými ukázkami vyhodnocení kampaně.
Proč objevit Google Analytics: díl IV.
Tento díl je určen těm, kdo se snaží dovést web k obrazu svému, ale nemají…
Okuste chutnější web Knorru!
Značka Knorr má u Aitomu své dlouholeté místo. Máme za sebou např. tvorbu webu BohatyBujon.cz…
Rozklíčujte klíčová slova v Collabimu: díl III.
V tomto díle si představíme práci s nástrojem Collabim, který ví, pod kterými klíčovými slovy…
Střípky začátků v týmu AITOMu: díl II.
Dnes se s vámi podělím o své první postřehy z práce v týmu AITOMu! První…
Co vám přinese e-mail marketing?
E-mail marketing je jedním z mocných a zároveň podceňovaných nástrojů online marketingu. Můžete při něm…
Krok po kroku v AITOMu: díl I.
O tom, jak se učím a na čem pracuji, začínám psát blog na pokračování. Prahnete…