Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
Proč obsah rozhoduje o tom, kdo získá zakázku Ať už jste výrobní firma, technologický dodavatel nebo…
Placená vs. organická návštěvnost v B2B: Co přináší vaší firmě větší obchodní hodnotu?
Návštěvník jako obchodní příležitost Každý návštěvník na vašem webu může být začátkem obchodní příležitosti. Ale…
Vytvořili jsme místo setkávání nadšenců UX
AITOM vytvořil nový responzivní web pro Asociaci UX, které je členem. Zhodnoťte, jak se tvorba…
Výchova PPC specialistů v Čechách VIII.
Zajímáte se PPC kampaně? Přečtěte si, co práce PPC specialisty obnáší.
AITOM posbíral ocenění na WebTop100
AITOM posbíral několik cen na 13. ročníku soutěže WebTop100.
Marketing festival 2014: jaký byl?
V tomto článku se s vámi podělíme o naše dojmy z přednášejících, atmosféře i nových…
Kníry, které pomáhají
Jedná se o hnutí bojující za zdraví mužů. Věnuje se především osvětě problémů rakoviny prostaty…
Web a soutěžní aplikace pro Orion
Podívejte se na novou referenci AITOMu v podobě responzivního webu a soutěžní aplikace Orion v…
Proč chtít web s responzivním designem
Co znamená web s responzivním designem, co vám přinese, a proč jim ověnčit své webovky?…
Luxusní kuchyně nyní s luxusním webem
Nová reference společnosti AITOM – responzivní web pro společnost Sedlák Interiér. Nová podoba webu dostala…
3 pilíře graficky vyváženého webu
Graficky zvládnutý web má perfektní vzhled a design, čitelné texty a především je funkční. Nefunkční…
Copywriter jméno mé: díl VII.
Copywriter je tu pro to, abyste mohli na webu číst kvalitní texty, které zaujmou a…
Jak vhodně vybrat redakční systém?
Je volba známého open source trefou do černého nebo zvolit jiný systém pro správu obsahu?…
Amista rozumí fondům, my webům
Tvorba webových stránek s responzivním designem a dvěma jazykovými mutacemi.