Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Proč je lepší svěřit zákaznické rozhovory nezávislé agentuře než vašemu obchodníkovi
Proč firmy podceňují zpětnou vazbu Každá B2B firma tvrdí, že zná své zákazníky. Přesto podle…
Zákazníci vám řeknou víc, než čekáte: jak hloubkové rozhovory odhalí skryté motivace
Proč nestačí to, co zákazník říká nahlas Když se B2B firma ptá svých zákazníků, často…
Jak poznat kvalitní agenturu?
Vybrat si vývojáře webu nebo někoho na PPCčka není vůbec snadné. Připravili jsme pro vás…
7 věcí, která vám agentura sama od sebe neřekne
Máme pro vás 7 nejdůležitější věcí, která vám agentura nikdy neřekne, ale musíte si na…
Responzivní reklamy – další inovace v AdWords
Google AdWords připravil inovaci pro obsahovou síť – responzivní reklamy.
Jak zvolit tón komunikace?
Pokud chcete cílovou skupinu zaujmout a skutečně ji oslovit. Jak zvolit správný tón komunikace?
10 rad, jak zkrotit titulky
Staňte se mistry titulků! Pokud totiž nezaujmou titulky, přijde veškerá vaše snaha psát blog…
Změřte svoje písmenka
Měřit se dá samozřejmě úplně všechno, včetně obsahu. Máme pro vás pár tipů a měřící…
Proč je formát zásadní, aby se text dal číst?
Lidé na internetu nečtou, nýbrž text skenují. Přesto můžete psát tak, aby čtenáři vstřebali to…
Kdy je čas začít psát blog? Ideálně včera!
Prázdniny jsou pro většinu firem období, kdy klesají poptávky. Využijte volnější období a založte blog….
AITOM má svého zástupce ve Správní radě Asocice.BIZ
V AITOMu slavíme! Pavel Houser, výkonný ředitel AITOMu, byl k 1. 6. 2016 jmenován do…
Nalinkujte si linkbuilding
Kvalitní odkazový profil je jedním ze základních stavebních kamenů marketingové strategie. Jak budovat odkazový profil,…
Triky na copy pod mikroskopy
Ve středu jsme byli na copycampu s názvem Copy pod mikroskopy
Nejefektivnějším projektem roku 2015 se stává….
2. června proběhlo slavnostní vyhlášení soutěže Internet Effectiveness Awards. Přečtěte si, kdo získal prestižní ceny.