Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
Proč obsah rozhoduje o tom, kdo získá zakázku Ať už jste výrobní firma, technologický dodavatel nebo…
Placená vs. organická návštěvnost v B2B: Co přináší vaší firmě větší obchodní hodnotu?
Návštěvník jako obchodní příležitost Každý návštěvník na vašem webu může být začátkem obchodní příležitosti. Ale…
Responzivní reklamy – další inovace v AdWords
Google AdWords připravil inovaci pro obsahovou síť – responzivní reklamy.
Jak zvolit tón komunikace?
Pokud chcete cílovou skupinu zaujmout a skutečně ji oslovit. Jak zvolit správný tón komunikace?
10 rad, jak zkrotit titulky
Staňte se mistry titulků! Pokud totiž nezaujmou titulky, přijde veškerá vaše snaha psát blog…
Změřte svoje písmenka
Měřit se dá samozřejmě úplně všechno, včetně obsahu. Máme pro vás pár tipů a měřící…
Proč je formát zásadní, aby se text dal číst?
Lidé na internetu nečtou, nýbrž text skenují. Přesto můžete psát tak, aby čtenáři vstřebali to…
Kdy je čas začít psát blog? Ideálně včera!
Prázdniny jsou pro většinu firem období, kdy klesají poptávky. Využijte volnější období a založte blog….
AITOMácké cestování aneb kam jsme se letos podívali?
Navrhujeme hravé infografiky. Třeba o tom, jak náš tým procestoval celý svět.
AITOM má svého zástupce ve Správní radě Asocice.BIZ
V AITOMu slavíme! Pavel Houser, výkonný ředitel AITOMu, byl k 1. 6. 2016 jmenován do…
Nalinkujte si linkbuilding
Kvalitní odkazový profil je jedním ze základních stavebních kamenů marketingové strategie. Jak budovat odkazový profil,…
Triky na copy pod mikroskopy
Ve středu jsme byli na copycampu s názvem Copy pod mikroskopy
Nejefektivnějším projektem roku 2015 se stává….
2. června proběhlo slavnostní vyhlášení soutěže Internet Effectiveness Awards. Přečtěte si, kdo získal prestižní ceny.
Souboj titánů: Alza vs. Heureka
Ve čtvrtek 19. 5. oznámila Alza do médií, že odchází z Heureky. Proč se tak…