Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Proč je lepší svěřit zákaznické rozhovory nezávislé agentuře než vašemu obchodníkovi
Proč firmy podceňují zpětnou vazbu Každá B2B firma tvrdí, že zná své zákazníky. Přesto podle…
Zákazníci vám řeknou víc, než čekáte: jak hloubkové rozhovory odhalí skryté motivace
Proč nestačí to, co zákazník říká nahlas Když se B2B firma ptá svých zákazníků, často…
O2 pražská štafeta očima AITOMáků
Včera jsme se zúčastnili O2 Pražské štafety. Podívejte se na naše fotky a přečtěte si,…
7 tipů, jak správně psát odkazové články
Google na svém blogu opět připomněl, že bude postihovat tzv. spammy links. Co to přesně…
Je personalizace jen další buzzword?
Personalizace patří k marketingovým buzzwordům několik posledních let. Všichni o ní mluví, ale jen velmi…
Seznam webmaster: co umí a jak jej nastavit
Minulý měsíc spustil Seznam beta verzi svého nástroje pro webmastery. Co všechno nástroj umí a…
Proč byste měli uvádět ceny?
Mnoho našich klientů řeší problém, zda na webu uvádět cen svých služeb a produktů. Proč…
MailChimp mění politiku: automatizaci budete mít i zadarmo
8. května oznámil MailChimp, že automatizace budou nově bezplatné. Nejčastěji se jedná o e-maily, které…
Proč a jak využívat vizuální obsah
Vizuální obsah je v moderním marketingu jeden ze základních stavebních kamenů. Jak s ním pracovat,…
Co dělá copywriter?
O takovém učiteli ví každý, čím přesně se živí. Ale co dělá takový copywriter a…
Jak používat obrázky z fotobank
Fotobanky jsou nepochybně báječný vynález. Přesto mají i své stinné stránky. Kdy je lepší nafotit…
Jak optimalizovat obrázky na webu
Obrázky a grafika je to, co uživatele na stránce na první pohled zaujme. Nejdříve ale…
4K, která musí splnit úspěšný web
Online loni nakoupilo přes 6 milionů zákazníků. Víte, jak je přimět nakoupit u vás?
Analýza person jinak? Zkuste model VPC
Value Proposition Canvas je metodika, jak navrhnout a představit produkt pro konkrétní cílovou skupinu. Nabízí…