Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Marketing pro startupy: dotace 2,45 mil. Kč
Ministerstvo průmyslu a obchodu spustilo výzvu na podporu marketingových a odborných služeb pro start-upy, která nabízí až…
Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
Proč obsah rozhoduje o tom, kdo získá zakázku Ať už jste výrobní firma, technologický dodavatel nebo…
Je personalizace jen další buzzword?
Personalizace patří k marketingovým buzzwordům několik posledních let. Všichni o ní mluví, ale jen velmi…
Seznam webmaster: co umí a jak jej nastavit
Minulý měsíc spustil Seznam beta verzi svého nástroje pro webmastery. Co všechno nástroj umí a…
Proč byste měli uvádět ceny?
Mnoho našich klientů řeší problém, zda na webu uvádět cen svých služeb a produktů. Proč…
MailChimp mění politiku: automatizaci budete mít i zadarmo
8. května oznámil MailChimp, že automatizace budou nově bezplatné. Nejčastěji se jedná o e-maily, které…
Proč a jak využívat vizuální obsah
Vizuální obsah je v moderním marketingu jeden ze základních stavebních kamenů. Jak s ním pracovat,…
Co dělá copywriter?
O takovém učiteli ví každý, čím přesně se živí. Ale co dělá takový copywriter a…
Jak používat obrázky z fotobank
Fotobanky jsou nepochybně báječný vynález. Přesto mají i své stinné stránky. Kdy je lepší nafotit…
Jak optimalizovat obrázky na webu
Obrázky a grafika je to, co uživatele na stránce na první pohled zaujme. Nejdříve ale…
4K, která musí splnit úspěšný web
Online loni nakoupilo přes 6 milionů zákazníků. Víte, jak je přimět nakoupit u vás?
Analýza person jinak? Zkuste model VPC
Value Proposition Canvas je metodika, jak navrhnout a představit produkt pro konkrétní cílovou skupinu. Nabízí…
Jaký nástroj na mailing si vybrat?
Výběr vhodného nástroje na mailing je zásadní rozhodnutí. Jenže podle čeho si vybrat? Všechny nástroje…
Mít či nemít chat? To je oč tu běží!
Existuje bezpočet nástrojů, jak komunikovat se zákazníky online. Vyplatí se používat chatovací okna?