Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
Proč obsah rozhoduje o tom, kdo získá zakázku Ať už jste výrobní firma, technologický dodavatel nebo…
Placená vs. organická návštěvnost v B2B: Co přináší vaší firmě větší obchodní hodnotu?
Návštěvník jako obchodní příležitost Každý návštěvník na vašem webu může být začátkem obchodní příležitosti. Ale…
Pohon: Tajemství toho, co nás motivuje
Na posledním čtenářském klubu minulý týden, jsme četli knížku o motivaci Pohon od Daniela Pinka….
Jak trávíme čas na internetu?
Zajímalo nás, co Češi nejčastěji dělají online. Na prvním místě je vyhledávání, ale sociální sítě…
Kolik stojí SEO?
Každá druhá až třetí poptávka, která nám přijde, obsahuje dotaz na SEO. Všechny pak zajímá,…
Dlouhá cesta k cestovatelskému webu
Střední Evropa je ráj pro turisty – najdete tu starobylé památky i adrenalinové sporty. A…
Facebook mění sdílení: odkazy už neupravíte
Facebook pro nás chystá jednu zásadní změnu při sdílení. Nově nebude možné upravovat popisek a…
Index mobile-first: Co nás čeká?
Stále nemáte web optimalizovaný pro mobilní zařízení? Neváhejte s přechodem na responzivní design webu, Google…
IEA 2016: Odnášíme si rekordních 5 ocenění
Včera proběhlo slavnostní vyhlášení soutěže efektivity Internet Effectiveness Awards 2016. AITOM Digital se stal nejúspěšnější…
Jak reklamou zaručeně naštvat zákazníky
Reklama může zákazníky povzbudit k nákupu stejně jako naštvat. Podívejte se na výsledky výzkumu mezi…
O2 pražská štafeta očima AITOMáků
Včera jsme se zúčastnili O2 Pražské štafety. Podívejte se na naše fotky a přečtěte si,…
7 tipů, jak správně psát odkazové články
Google na svém blogu opět připomněl, že bude postihovat tzv. spammy links. Co to přesně…
Jak bránit počítač před malwary typu WannaCry
Digitální bezpečnost je často opomíjené téma. Naučte se chránit svůj počítač před útoky.
Je personalizace jen další buzzword?
Personalizace patří k marketingovým buzzwordům několik posledních let. Všichni o ní mluví, ale jen velmi…