Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Proč je lepší svěřit zákaznické rozhovory nezávislé agentuře než vašemu obchodníkovi
Proč firmy podceňují zpětnou vazbu Každá B2B firma tvrdí, že zná své zákazníky. Přesto podle…
Zákazníci vám řeknou víc, než čekáte: jak hloubkové rozhovory odhalí skryté motivace
Proč nestačí to, co zákazník říká nahlas Když se B2B firma ptá svých zákazníků, často…
Stránka není bezpečná, upozorní Chrome
Google pokračuje ve svém tažení za bezpečnější internet. Prohlížeč Chrome z dílny Googlu nyní výrazněji…
Proč byste měli zavolat zákazníkům?
Telefonický průzkum je velmi často podceňovanou metodou. Klienti si třeba myslí, že „budeme lidi otravovat“…
Případová studie: Jak využít VPC při redesignu webu
Centrum Paraple v roce 2016 připravilo výraznou změnu komunikaci značky v rámci rebrandu změnili logo…
Jak vytvořit konverzní stránku
Proč je důležité dbát na poměr pozornosti, aby byla stránka konverzní? Přečtěte si, jak nerozptylovat…
Pohon: Tajemství toho, co nás motivuje
Na posledním čtenářském klubu minulý týden, jsme četli knížku o motivaci Pohon od Daniela Pinka….
Jak trávíme čas na internetu?
Zajímalo nás, co Češi nejčastěji dělají online. Na prvním místě je vyhledávání, ale sociální sítě…
Kolik stojí SEO?
Každá druhá až třetí poptávka, která nám přijde, obsahuje dotaz na SEO. Všechny pak zajímá,…
Dlouhá cesta k cestovatelskému webu
Střední Evropa je ráj pro turisty – najdete tu starobylé památky i adrenalinové sporty. A…
Facebook mění sdílení: odkazy už neupravíte
Facebook pro nás chystá jednu zásadní změnu při sdílení. Nově nebude možné upravovat popisek a…
Index mobile-first: Co nás čeká?
Stále nemáte web optimalizovaný pro mobilní zařízení? Neváhejte s přechodem na responzivní design webu, Google…
IEA 2016: Odnášíme si rekordních 5 ocenění
Včera proběhlo slavnostní vyhlášení soutěže efektivity Internet Effectiveness Awards 2016. AITOM Digital se stal nejúspěšnější…
Jak reklamou zaručeně naštvat zákazníky
Reklama může zákazníky povzbudit k nákupu stejně jako naštvat. Podívejte se na výsledky výzkumu mezi…