Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Proč je lepší svěřit zákaznické rozhovory nezávislé agentuře než vašemu obchodníkovi
Proč firmy podceňují zpětnou vazbu Každá B2B firma tvrdí, že zná své zákazníky. Přesto podle…
Zákazníci vám řeknou víc, než čekáte: jak hloubkové rozhovory odhalí skryté motivace
Proč nestačí to, co zákazník říká nahlas Když se B2B firma ptá svých zákazníků, často…
Rozšířené textové inzeráty: Mají vliv na prokliky?
Určitě si každý PPC specialista všiml, že od 23. srpna se nám rozšířily rozšířené textové…
WebExpo očima AITOmáků
WebExpo je každoroční festival, kde se scházejí web developeři všeho druhu, UXáci ale i management….
Jak vytěžit Google Grants na maximum
Poslední díl seriálu o Ads Grants je tady. Už víte k čemu program Grants slouží…
Jak získat Grants krok za krokem
V minulém článku jsme vám představili Ad Grants, nyní vám ukážeme přehledně, jak grant získat….
10 000 $ měsíčně pro neziskovky aneb co je to Google Ad Grants?
Pro mnohé je to neznámý název zahalený tajemstvím. Přitom se pod ním skrývá projekt z…
Proč Adwords Express ničí dobré PPC?
V českém světě PPC se v praxi používají 3 systémy na správu kampaní. Přečtěte si…
Jak špehovat zákazníky na webu
Špehování a není to nefér? Není, jen jim koukejte pod ruce. Představíme vám nástroje, které…
Jak na stránky, které zaujmou do 1 vteřiny
Víte, jak se říká, že nám stačí 1 vteřina, abychom si vytvořili názor na něco,…
Víme, jakou reklamu lidi nesnáší!
Jak vnímají uživatelé remarketing? Jakou reklamu lidé nejraději vidí. Podělíme se o data z našeho…
S jakou vizí přichází nový CEO?
Vedení AITOMu Jakub Provazník. Většina z vás si ho pamatuje jako našeho dlouholetého obchodního ředitele….
AITOM mění CEO
Od 1.7.2018 Mění AITOM vedení. Proč se bude měnit ředitel a jak vlastně najdete nového…
Google mění tvář, změní se také služby?
Na konci června Google oznámil rebranding. Mění se vizuální identita i názvy některých služeb, jiné…