Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Marketing pro startupy: dotace 2,45 mil. Kč
Ministerstvo průmyslu a obchodu spustilo výzvu na podporu marketingových a odborných služeb pro start-upy, která nabízí až…
Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
Proč obsah rozhoduje o tom, kdo získá zakázku Ať už jste výrobní firma, technologický dodavatel nebo…
Jak se připravit na GDPR
Co je GDPR jsme si vysvětlili v předchozím článku, znovu si jej přečtěte, hlevně pokud…
Strašák jménem GDPR a proč se ho nebát
O GDPR slyšel každý a většina firem se ho bojí. Často zbytečně. Pokud jste dodržovali…
Jak vznikal web pro kongresovou Prahu
V dubnu jsme navrhovali nový web pro Prague Convention Bureau – organizaci, která pomáhá organizovat…
41 % uživatelů reklama štve. Co ta vaše?
GDPR je největší šance pro marketéry, jak začít dělat svou práci pořádně nebo alespoň se…
Proč není homepage důležitá?
České e-shopy i webové stránky velmi často přeceňují význam domovských stránek tzv. homepage. Často naopak…
Jak vymyslet název, který si všichni zapamatují
Tentokrát se zaměříme na název brandu či produktu. Protože přiznejme si, že je důležité, aby…
Březen 2018: Letem internetem
Sledujeme digitální svět za vás. Za březen se nese v duchu kauz a boje okolo…
Recenze: Osobnosti Plus
Březnovou knihou měsíce byly Osobnosti Plus od Florence Littauer. Kniha představuje rysy všech temperamentů a…
Postřehy z BrandStormingu 2018
V polovině března jsme se zúčastnili konference Brandstorming, která se letos konala v kině Royal….
Bez reklamy už si na Facebooku neškrtnete
Facebook mění dramaticky směřování. Chce spojovat více lidi, bohužel firmy si budou muset připlatit. Přečtěte…
Okoukejte triky pro B2B marketing od profíků
Marketing v segmentu B2B má svá specifika a také úskalí. Třeba se v něm nedá…
Únor 2018: Letem internetem
V únoru jsme pro vás zachytili novinku v měření na Facebooku, nový formát z dílky…