Od vstupní studie po výkonný web či aplikaci
Vyjdeme z business zadání, uděláme výzkum trhu, navrhneme marketingovou strategii, vytvoříme brand, zvolíme nejvhodnější technologii pro potřeby webu. Změříme výsledky a optimalizujeme pro maximální výkon.
Jaké umíme
weby a aplikace ?
Jak postupujeme při spolupráci
Vstupní studie je naše metodika, kterou zdokonalujeme od roku 2015 a to na více než 100 realizovaných projektech. Na českém trhu jsme díky ní unikátní. Pomáhá nám identifikovat příležitosti pro business v celé zákaznické cestě a navrhovat optimální (nejen) digitální řešení pro jeho realizaci.
01
Úvodní workshop
Společně s vámi zanalyzujeme váš obchodní proces a odhalíme příležitosti kde mu můžeme digitálně pomoci lépe zasáhnout cílovou skupinu, dosáhnout vyšší výkon nebo zvýšit efektivitu.
02
Výzkum zákaznické spokojenosti
Mluvíme s vašimi zákazníky, abychom zjistili co je pro jejich rozhodování důležité a jaká je jejich motivace. Děláme strukturované hloubkové rozhovory a uživatelská testování.
03
Datová analýza
Kombinací dat z Google Analytics, dat z analytických nástrojů pro analýzu konkurence a klíčových slov, dat z chytrých databází firem a statistických dat o velikosti trhu vytvoříme datové předpoklady pro analýzu stávajícího stavu a možnosti růstu tržního podílu.
04
Struktura webu, model webu, technická specifikace, výběr technologie
Na základě cílů klienta, informací od zákazníků a datové analýzy připravujeme návrh webu či webové aplikace. Vytváříme strukturu s náčrtem obsahu a cílů podstránek, wireframy nebo-li model webu pro desktop příp. mobil. Pro jednotlivé funkce provedeme technickou specifikaci a následně návrhneme vhodnou technologi.
05
Realizace tvorby webu či webové aplikace
Po dokončení Vstupní studie a zadání webu vytváříme grafiku a design ve FIGMA. Následně zajišťujeme obsah, kdy umíme pomoci s copywritingem/copyeditingem ale také tvorbou fotek či videí. Provádíme front-end a back-end development, plníme web obsahem, testujeme, nastavujeme pokročilou analytiku a spouštíme web včetně přesměrování nejnavštěvovanějších stránek stávajícího webu.
06
Rozvoj projektu
Dle vybraného SLA projekt dále rozvíjíme a provádíme úpravy na základě požadavků klienta či na základě dalších analýz vyplývajících z monitorovacích nástrojů webu např. Google Analytics či HotJar.
Jak zlepšit výsledky Vašeho současného webu?
Zadání pro výběrová řízení
Pokud si nejste přesně jistí jak správně postupovat při tvorbě webu či jak získat porovnatelné cenové nabídky od různých dodavatelů, můžeme vám pomoci vytvořit zadání. Při tvorbě zadání s vámi probereme vaše podnikání a zohledníme všechny potřebné aspekty, tak abyste výsledkem byl úspěšný web či aplikace.
Byznysový dopad našich řešení.
Web není jen na parádu, ale je především výkonným nástrojem pro obchod a marketing. Pusťte se do něj s námi.
Tvorba webu a aplikací
Nabízíme komplexní služby pro tvorbu webu, které zahrnují vše od důkladné přípravy a analýz, přes profesionální grafický návrh až po technické řešení webu či aplikace. S námi získáte kompletní podporu na každém kroku, abyste dosáhli skvělých výsledků a úspěchu online.
Proč a pro koho je web důležitý?
Web již dávno není jen online vizitkou firmy, ale stěžejní částí nákupního procesu zákazníka. Pokud je web zmatečný a návštěvníci na něm rychle nenajdou, co potřebují, odcházejí, a vy tak přicházíte o potenciální zákazníky.
Dobře navržený web musí být intuitivní a poskytovat všechny potřebné informace rychle a přehledně. V dnešní době lidé provádějí průzkumy online, hledají odpovědi na své potřeby. Často celý nákupní proces realizují na internetu, kdykoli a odkudkoli jim to vyhovuje. Firmy by se proto měly prezentovat tam, kde jejich potenciální zákazníci tráví čas.
Web je jako obchodník, který pro vás pracuje 24/7. Je důležité, aby vám poskytoval dobrou službu a pomáhal budovat vztahy s vašimi zákazníky, místo aby je ztrácel špatnou použitelností a nedostatečnou prezentací. Investice do kvalitního webu se tedy vyplatí, protože může rozhodnout o úspěchu nebo neúspěchu vašeho podnikání.
Pro jaké firmy je web důležitý?
Některé firmy si myslí, že pro ně nemá web význam, např. výrobní B2B firmy. Opak je pravdou.