Od vstupní studie po výkonný web či aplikaci

Vyjdeme z business zadání, uděláme výzkum trhu, navrhneme marketingovou strategii, vytvoříme brand, zvolíme nejvhodnější technologii pro potřeby webu. Změříme výsledky a optimalizujeme pro maximální výkon.

Jaké umíme
weby a aplikace ?

Firemní web

Firemní web je klíčovým nástrojem pro prezentaci značky, důvěryhodnost a komunikaci se zákazníky v online prostředí.

Kampaňová landing page

Kampaňová landing page je cílená stránka, která slouží k podpoře marketingových kampaní a maximalizaci konverzí pomocí jasné výzvy k akci.

Kariérní web

Kariérní web slouží k přilákání talentů, usnadnění náboru a budování atraktivního image zaměstnavatele.

Brandový web

Brandový web slouží k budování silné značky, posiluje emocionální vazbu se zákazníky a podporuje jejich loajalitu prostřednictvím designu a obsahu.

B2B portál

B2B portál usnadňuje obchod mezi firmami tím, že zefektivňuje správu objednávek, komunikaci a sdílení informací o produktech a službách.

E-learning

E-learning web je platforma pro online vzdělávání, která podporuje samostudium, flexibilitu a efektivní rozvoj dovedností a znalostí.

Online konfigurátor

Online konfigurátor umožňuje zákazníkům přizpůsobit si produkty na míru, čímž zvyšuje jejich zapojení, spokojenost i přesnost objednávek.

Soutěžní web (správa soutěží)

Soutěžní web usnadňuje organizaci a správu soutěží, zvyšuje zapojení uživatelů a podporuje povědomí o značce.

Weby a aplikace na míru

Weby a aplikace na míru poskytují maximální flexibilitu a přizpůsobení, díky čemuž plně odpovídají specifickým obchodním potřebám a cílům klienta.

Jak postupujeme při spolupráci

Vstupní studie je naše metodika, kterou zdokonalujeme od roku 2015 a to na více než 100 realizovaných projektech. Na českém trhu jsme díky ní unikátní. Pomáhá nám identifikovat příležitosti pro business v celé zákaznické cestě a navrhovat optimální (nejen) digitální řešení pro jeho realizaci.

01

Úvodní workshop

02

Výzkum zákaznické spokojenosti

03

Datová analýza

04

Struktura webu, model webu, technická specifikace, výběr technologie

05

Realizace tvorby webu či webové aplikace

06

Rozvoj projektu

Jak zlepšit výsledky Vašeho současného webu?

UX analýza

Uživatelské testování

Analýza Google Analytics

HotJar Analýzy

Zadání pro výběrová řízení

Pokud si nejste přesně jistí jak správně postupovat při tvorbě webu či jak získat porovnatelné cenové nabídky od různých dodavatelů, můžeme vám pomoci vytvořit zadání. Při tvorbě zadání s vámi probereme vaše podnikání a zohledníme všechny potřebné aspekty, tak abyste výsledkem byl úspěšný web či aplikace.

Byznysový dopad našich řešení.

Tvorba webu a aplikací

Zvýšení počtu poptávek.
Zvýšení relevantnosti poptávek.
Zjednodušení obchodních procesů.
Zvýšení obratů.

Proč a pro koho je web důležitý?

Web již dávno není jen online vizitkou firmy, ale stěžejní částí nákupního procesu zákazníka. Pokud je web zmatečný a návštěvníci na něm rychle nenajdou, co potřebují, odcházejí, a vy tak přicházíte o potenciální zákazníky.

Pro jaké firmy je web důležitý?

B2B firmy

B2B firmám web podporuje generování poptávek (LEADů) během delšího nákupního procesu, umožňuje propojení dat mezi Sales a Marketingem, a zajišťuje automatizaci i notifikace obchodníkům, čímž zvyšuje efektivitu obchodních operací.

Startup

Pro startupy je web klíčový, protože umožňuje rychlý růst, validaci nápadů a zjištění, co funguje a co ne. Umožňuje také rychlé testování a vyhodnocování strategií, což je nezbytné pro dynamický rozvoj a přizpůsobení se trhu.

Korporace

Korporacím web posiluje brand, zvyšuje engagement se zákazníky a umožňuje efektivní propagaci promo akcí. Slouží jako hlavní platforma pro komunikaci hodnot a nabídky společnosti.

Co říkají naši klienti

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací