Získejte nejlepšího obchodníka na světě!

Obchodní zástupce v době internetu nedává smysl. 3 důvody, proč je web lepší obchodník.

Hledáte obchodního zástupce do týmu, ale stále nacházíte drahé a nespolehlivé? Zkuste jiný úhel pohledu. Známe obchodní zástupce, kteří:

Web jako obchodník

  • jen za loňský rok dosáhli obratu 80 miliard korun
  • jsou spolehliví a loajální
  • znají vaši vizi a komunikují se zákazníky přesně tak, jak chcete
  • nezajímá je, zda jim zaplatíte dovolenou či nemocenskou
  • je s nimi spokojeno více než 85 % klientů
  • jsou ochotní pracovat 24 hodin denně

Že takový člověk neexistuje? My ale nemluvili o člověku. Myslíme si, že nejvýkonnějším obchodníkem jsou webové stránky! Není nutné hned vyhodit celý obchodní tým. Webové stránky zajistí prvotní akvizici zákazníků, váš obchodní zástupce pak už jen dotáhne obchod do konce.

CHCI OBCHODNÍKA OD AITOMu

Co zvládne správně postavená webová prezentace?

  • Nabídnout váš produkt či službu jazykem, kterým mluví vaši zákazníci
  • Vede návštěvníky k poptávce nebo vyplnění kontaktního formuláře
  • Je flexibilní – kdykoli můžete změnit cenu, popis, obrázek apod.
  • Na první pohled zaujme

Stejnou službu pro vás udělá i microsite – menší sestra webových stránek. Vytvořit webové stránky, které toto všechno umí, není snadné. Proto vnímejte výběr vhodného obchodního zástupce jako investici.

3 výhody webových stránek oproti obchodnímu zástupci:

  1. Víte přesně, kolik vás bude stát.
  2. Vhodnou investicí do reklamy můžete regulovat počet poptávek.
  3. Zcela správně ztvárňuje vizi a obchodní cíle vaší společnosti.

3 nevýhody vašeho obchodního zástupce:

  1. Musíte ho neustále motivovat.
  2. Musí růst finančně i profesně, a vy do něj musíte investovat víc peněz.
  3. Jakmile mu předáte své know-how, může vás kdykoli opustit.

Není web jako web

Webové stránky, které budou prodávat, nemůže vytvořit začínající student. Pokud chcete kvalitní web, potřebujete tým odborníků. Jak poznáte odborníky? Především vám nenabídnou řešení za desítky tisíc hned. Nejprve je bude zajímat, kdo jste, co nabízíte, a kdo jsou vaši zákazníci.

Prvním krokem je vstupní studie – pomůže vám i nám uvědomit si skutečné požadavky a potřeby zákazníků. Je nutné mít na paměti, že webové stránky stavíte pro své zákazníky. Jim se musejí líbit a pro ně musejí být přehledné, aby mohli nakoupit.

Chcete stále hledat obchodního zástupce?

Pokud i nadále věříte spíše tradičním obchodním zástupcům, máme pro vás několik tipů, kde hledat.

Využijte portály pro hledání nových zaměstnanců:

  • linkedin.com - velkou výhodou je možnost přímo cílit na schopné zaměstnance reklamou nebo je oslovit i přímo
  • jobs.cz
  • oborové jako například startupjobs.cz

Využijte služeb firem, které se zaměřují na budování obchodních týmů jako například:

Nebo můžete vyzkoušet služby konzultantů.

CHCI RADĚJI WEBOVÉHO OBCHODNÍKA

Zpět na články