Začínáme s online marketingem!

Kde končí klasický marketing nastupuje ten online. Začínáme! Co je prací online marketéra a může mít online marketing taky svá 4P?

Ve škole do nás vtloukali principy marketingového mixu a populární 4P (product, price, promotion, placement), na kterém marketing doslova stojí. Ale vše se mění tempem závodníka, v marketingu a na internetu obzvlášť. Nemyslíte, že už se mnohé přesunulo jiným směrem, na internet? Tisíce webových stránek, textů, profilů na sociálních sítích, e-shopů a neodolatelných nabídek.

Poslání online marketéra? Dát věcem na internetu řád, pomoci klientovi, aby se na internetu neztratil a vyhledavače ho nekatapultovali na pozice, kam ani slunce nesvítí. Jako klasický marketing má i ten online vlastní zákonitosti a postupy. Může mít online marketing rovněž svá magická 4P? Proč ne!

 

online marketing


Nová 4P online marketingu

Prezentuj své klienty na webu, jak nejlépe dovedeš!

Piš čtivé, úderné a neotřelé texty!

Počítej návštěvnost stránek a plať za proklik!

Panuj na sociálních sítích a komunikuj!

Online marketing není vůbec sci-fi, i jako laik můžete práci online marketéra hravě zaregistrovat. Jeden příklad za všechny. Hledáte triko na svém oblíbeném e-shopu, vybíráte, ale nakonec ze stránky odcházíte s nepořízenou. Poté si zkontrolujete svůj profil na Facebooku a triko, které jste si prohlíželi v e-shopu, na vás najednou vyskočí buď přímo na zdi, v podobě doporučeného příspěvku, nebo z postranní lišty. A že zrovna tohle triko, řeknete si. Chytrá mašinka, pozná co se mi líbí a navíc má vkus. Marketéři by spíše řekli dobře nastavený remarketing. I to je prací online marketéra!

Více ze světa online marketingu příště!

Zpět na články