Vstupní studie: 3 oblasti, na které se vás v ní možná ještě nikdo nezeptal

Stavět nový web je podobné jako stavět nový dům. Abyste nevyhodili peníze oknem (a nespadlo vám dílo na hlavu), potřebujete perfektní projekt. U webu mu říkáme vstupní studie a v AITOMu se bez něj do žádného webu nepustíme. Vstupní studie je pro nás tak důležitá, že už jsme o ní napsali samostatný web. 

Zkrátka, bude-li vám kdokoliv tvrdit, že vám zvládne vytvořit kvalitní web od stolu, jen na základě “vlastní zkušenosti” a vašich představ, vemte nohy na ramena! Lákadlo krásného webu hotového za dva týdny už stálo mnoho firem mnoho peněz a zklamání.

Proto vám nikdy neslíbíme vzdušné zámky, ale pořádný kus práce na základě podrobné analýzy. Každou zakázku začínáme od výživné dávky otázek o vašem podnikání. Ptáme se dlouho a hodně, posloucháme, co nám odpovíte, a pak přijdeme s dalšími otázkami. Jen tak může vzniknout projekt na web, který vám bude vydělávat a na který budete hrdí.

O tom, jak vlastně celá vstupní studie probíhá a jak s ní pracujeme, si můžete přečíst náš samostatný článek z roku 2020.

Dnes vám chceme ukázat, jak jsme vstupní studii v AITOMu posunuli zase o pořádný kus dál!

 

3 nové oblasti vstupní studie

O vstupní studii nás uslyšíte mluvit nejspíš na každé schůzce. Stojí na ní růst našich klientů v online světě a odvíjí se od ní většina služeb, kterými vám pomůžeme k úspěchu. Jak se vyvíjí online marketing, přibývají i témata, která s vámi potřebujeme před prvním návrhem webu důkladně probrat. Abychom dokázali dobře pochopit vaše podnikání, zahrnuli jsme do vstupní studie 3 nová témata, která s potenciálem vašeho webu úzce souvisí.

  • E-mailing: 

    • Rozesíláte svým zákazníkům pravidelné maily? 

    • Pracují s obsahem webu a využívají ho na maximum ve váš prospěch?

    • Počítá váš web s pravidelnou návštěvností z e-mailingu a je na ni strukturovaný?

    • Umožňuje váš web tvořit speciální podstránky určené pro e-mailingové kampaně?

    • Pracujete v e-mailingu s chováním každého jednotlivého člověka na vašem webu? 

    • Využíváte web pro akvizici nových kontaktů do databáze?

  • Databáze:

    • Tvoříte systematickou obchodní databázi?

    • Máte vytvořenou strategii na práci s ní a na pravidelné rozšířování?

    • Jsou kontakty ve vaší databázi živé a využíváte je aktivně v online marketingu?

  • Automatizace:

    • Přemýšleli jste o automatizaci práce s obchodními kontakty?

    • Zjišťovali jste, jaké možnosti ve vašem oboru může automatizace přinést?

    • Počítá váš web s automatizovaným online marketingem a pomáhá vám ho dobře využít?

 

Na to vše se vás budeme při plánování spolupráce ptát. Ať jste v online marketingu ostříleni zkušenostmi nebo se teprve chystáte na první kroky, s námi pochopíte souvislosti, o kterých jste možná ještě nepřemýšleli.


Díky detailní analýze toho, v jaké fázi práce s databází nebo automatizací se vaše firma nachází, vám můžeme nabídnout  online marketingové služby na míru, které na tvorbu webu navazují a které vám pomohou vytěžit jeho potenciál na maximum.

jednání ruce počítač

 

 

Dva silné nástroje 

Co konkrétně znamená profesionálně postavený web propojený s automatizací? Představte si dobře vyladěný stroj, který pracuje pro vás a přináší užitek, i když zrovna spíte.

Můžeme pro vás navrhnout nebo realizovat například:

  • systém e-mailingů, které budou přivádět pravidelné návštěvníky na váš web,

  • kampaně podle cílových skupin, které představí konkrétním lidem konkrétní produkty,

  • automatizované kampaně spuštěné na základě definovaného zákaznického chování na webu,

  • automatickou práci s obchodní databází, která aktivuje spící kontakty a přivede nové,

  • směrování různých segmentů zákazníků ke konverzi na různých podstránkách webu 

  • a mnoho dalšího.

Vstupní analýza, která zahrnuje aktuální nástroje online marketingu, zkrátka přináší spoustu nových možností, které stojí za to využít. Přinesou vám náskok před konkurencí a především vám pomohou lépe vytěžit potenciál, který vaše produkty nebo služby mají. Dejte automatickým nástrojům šanci, aby pracovaly pro vás, a nechte se překvapit efektem, který vám přinesou. Rádi vám s nimi pomůžeme.

 

Využijte možnost konzultace zdarma nad vaším projektem. Ukážeme vám, jak vám můžeme pomoci s novým webem, úpravou starého nebo navazující marketingovou strategií.

Těšíme se na spolupráci s vámi!

 

CHCI KONZULTACI

Zpět na články