VIVOBAREFOOT.CZ – BOSÁ CESTA VZHŮRU

Propadli jste také trendu bosonohého obouvání barefoot? My ano. Naučil nás to zákazník, který s námi kráčí (samozřejmě naboso) už tolik let, že si skoro ani nepamatujeme dobu, kdy jsme ho neznali. Jmenuje se VIVOBAREFOOT. Pro tisíce lidí mekka zdravého chození a symbol revoluce v laskavém přístupu k lidským chodidlům. A pro nás zase skvělý parťák, který roste a slaví s námi. Srdeční záležitost.

Od prvních krůčků

Agentuře se málokdy stane, že může být u velkého úspěchu od samého začátku. Od chvíle, kdy se zrodí podnikatelský nápad, až do momentu, kdy značku zná celý trh. VIVOBAREFOOT k takovým patří a my v AITOMu jsme na to velmi hrdí. Dostali jsme od něj od začátku pořádnou porci důvěry a naložili s ní jak se patří.

České zastoupení světoznámé britské značky vzniklo před 9 lety a podařil se mu husarský kousek. Pěkně po česku. Je v celosvětovém měřítku leaderem v počtu bot prodaných na obyvatele. Nevíme, jestli se do statistiky počítá bota pravá i levá, ale přijde nám to skvělé.

S 200 000 nervovými zakončeními, 33 svaly, 28 kostmi a 19 šlachami je lidské chodidlo mistrovské dílo přírody, které nepotřebuje pseudo tlumiče a silnou neforemnou podrážku ke správné funkci,“ říká o sobě VIVOBAREFOOT a my využíváme ty nejlepší nástroje, které máme, abychom přirozený pohyb v ultralehkých recyklovatelných botách pomohli dostat k co nejvíce zákazníkům.

vivobarefoot obrazek vivobarefoot sandále voda

Svěžím tempem k zákazníkovi. Pravá levá

Spravujeme oba e-shopy, které českému zastoupení značky patří. VIVOBAREFOOT.CZ a VIVOBAREFOOT.SK. Navíc B2B velkoobchodní portál, který má díky našemu technickému řešení na platformě A5 s oběma B2C stránkami společný skladový systém. Víme o každé nové Vivo botě, která v Čechách leží ve skladové polici, a umíme ji rekordně rychle dostat k novému majiteli. Obrat všech tří platforem dohromady roste stabilním tempem kolem 20 % ročně a to je pořádný každoroční důvod k oslavě. K bosobotému úspěchu přispíváme  dlouhodobou péčí o brandingovou i výkonnostní kampaň. Tvoříme a realizujeme:

  • PPC kampaně
  • FB kampaně
  • SEO strategii
  • E-mailingové kampaně

Rádi společné zákazníkovy a AITOMové úspěchy ukazujeme světu. S VIVOBAREFOOT se nám to podařilo už dvakrát. Právě s newsletterovou kampaní na platformě MailChimp jsme v roce 2018 získali druhé místo v kategorii e-mailing soutěže IEA. O rok dříve jsme dosáhli dokonce na první místo v kategorii e-shopy. 

Aby značka rostla dál, je potřeba její internetovou podporu neustále přizpůsobovat a ladit. V AITOMu dobře víme, že co fungovalo před pár měsíci, může být dnes úplně out. Ani se zákazníkem, kterému se dlouhodobě daří, nesedíme s rukama založenýma s nohama nataženýma mezi krabicemi bot. Hledáme nové cesty k bosonohým úspěchům.

Právě v těchto týdnech pro VIVOBAREFOOT testujeme nativní reklamy - nový typ cílení a reklamních formátů na Seznam.cz a SmartAds.cz a hledáme i další neprošlapané cesty k zákazníkovým srdcím a nohám.

obrázek boty obrázek boty obrázek boty

Bosý dárek pro vás

Láká vás také vykročit do světa bosou nohou? Využijte unikátní kód "vivo10", který VIVOBAREFOOT.CZ vytvořil pro čtenáře našeho newsletteru, a získejte 10 % slevu na všechny své objednávky. Čas máte do 31. 7. 2019.

Zpět na články