Víte, co skutečně dělají návštěvníci na vašem webu?

Nástroj HotJar pomůže odpovědět na otázky: Kolik procent návštěvníků sjede až dolů k patičce? Chápou dobře všechny prvky na stránce? Kam klikají nejvíc? Dopsat Covid Téma. online-marketing-v-bourlive-dobe-strucny-manu

Hotjar je šikovný nástroj, který měří chování návštěvníků vašeho webu. Podobá se známější aplikaci Google Analytics, ale umí toho mnohem víc. Poskytuje totiž dynamická data – tedy údaje o tom, jak se lidé na webu pohybují.

A co přesně nám tedy o vašem webu Hotjar prozradí?

Heatmapy – co konkrétně lidé na vašem webu dělají?

Kolik procent návštěvníků sjede až dolů k patičce? Chápou dobře všechny prvky na stránce? Využíváte dobře místa, kam klikají nejvíc?  Na tyto otázky dokážeme odpovědět díky heatmapám. Zaznamenávají tři typy pohybu – click, move scroll. Data umějí rozlišit i podle typu zařízení, na kterém návštěvník web navštívil – mobil, tablet nebo desktop.

Heatmapa může vypadat třeba takto. Čím víc jich porovnáme, tím lepší obrázek o uživatelském chování vašich zákazníků dostaneme.

heatmapa

Analýzou heatmap vám dokážeme navrhnout několik změn na webu, často i drobných, které vám mohou přinést významný efekt. Právě k tomu je totiž Hotjar určen.

Videozáznamy – jak fungují vaše stránky očima zákazníka?

Co přesně dělal návštěvník na vašem webu? Kudy jezdil myší, kde se s kurzorem zastavil a na jak dlouho? U kterého místa se nejvíc lidí zarazilo a nešlo dál? 

Nejpřesnější odpovědí je videozáznam reálných návštěv. Čím více, tím lépe. Projít jich relevantní množství sice vyžaduje nějaký čas, ale data, která s jejich pozorování dokáže vyčíst zkušený analytik, jsou k nezaplacení. Víme, na které momenty se zaměřit, abychom o vašich zákaznících zjistili, co se jinak nedozvíte. Často se stává, že vám díky videozáznamům navrhneme pár jednoduchých změn, které přinesou vysoký nárůst konverzí.

videozáznam hotjar

 

Sledování tras – chodí zákazník cestou, kterou jste pro něj vymysleli?

Někdy ztrácíme zákazníka na webu v místě, kde bychom to nejméně čekali. Úspěšně ho na web přivedeme, nadchneme ho pro objednávku, provedeme výběrem produktu, přimějeme k vložení zboží do košíku a … zákazník zmizí. Proč? Efektivitu webu totiž často snižují detaily, které by nás bez nástroje typu Hotjar nenapadly. Jedno špatné políčko formuláře nebo nevhodně popsaný krok v objednávce vás může stát i desítky procent obratu.

Díky sledování tras vám pomůžeme definovat optimální cestu, kterou by váš uživatel měl na webu projít, a zanalyzujeme, zda tomu tak opravdu je. A pokud není, máme v zásobě osvědčené kroky, jak to můžete zlepšit.

Mít data nestačí. Víme, jak je využít ve váš prospěch

Výsledkem nasazení Hotjar je několik klíčových otázek, která vám ukážou vaše stránky novýma očima. Pomůžeme vám se v nich vyznat a změnit je v konkrétní řešení. 

Co udělat, aby návštěvníci neodcházeli před dokončením objednávky?

Proč u vás lidé klikají zrovna na nápis vpravo nahoře a jak toho lépe využít?

Co máte na webu zbytečně?

Zpracujeme vám přehlednou analýzu stránek s komentářem ke klíčovým místům. A hlavně – doporučíme vám konkrétní osvědčené kroky vedoucí k dosažení vašich cílů. 

Chcete zjistit, jak konkrétně může vašemu webu Hotjar pomoci ke zvýšení počtu objednávek nebo poptávek?

OBRAŤTE SE NA NAŠEHO SPECIALISTU

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací