S jakou vizí přichází nový CEO?

1. 7. 2018 se stal novým ředitelem AITOMu Jakub Provazník. Většina z vás si ho pamatuje jako našeho dlouholetého obchodního ředitele. Už tehdy měl velké plány, teď jako ředitel je má také. Přečtěte si, s jakou vizí přebírá ředitelskou židli.

Jakub před lety, ještě jako ředitel obchodního odděleníPřed 3,5 lety jsem přišel do AITOMu jako obchodní ředitel. Tehdy jsem měl sen o online agentuře, která dělá weby tak,  jak se to opravdu dělat má - dbát na přípravu webu, testovat, zapojit do názor reálných zákazníků, zaměřit se na cíle klienta. A to nyní děláme, umíme a jsme v tom skvělí.

V roce 2015 jsme začali pracovat na unikátní metodě přípravy online projektů, které říkáme vstupní studie. Tenkrát to byl vizionářský plán, hodně jsme diskutovali o tom, jaký a jestli vůbec bude o takovou službu zájem.

Dnes je ze vstupní studie žádaná služba a my i klienti už roky vidíme její obrovský přínos pro stavbu webu a následný marketing.

Po zjištění cílů tak postupujeme dál a jako jedni z mála testujeme s reálnými uživateli, děláme telefonické průzkumy u koncových zákazníků, analyzujeme online profil konkurence a na základě toho pak připravujeme wireframy, strukturu webu a plán následného marketingu.

Druhý můj sen bylo pracovat ve skutečně dobře fungující firmě. Takové, kde lidé ví, co přesně mají dělat, mají velkou zodpovědnost a umí ji používat. Jejich schopnosti a služby mají jasnou přidanou hodnotu, kterou klienti chtějí a dostávají. Lidé mají prostor dělat chyby a především možnost se realizovat v práci bez zakopávání o nevyjasněné firemní postupy.

Vstupní studie vyvolaly i zájem médií

Takovou organizaci jsem v ČR nikdy nezažil a podařilo se mi to až ve Švýcarsku, kde jsme s manželkou necelý půl rok žili. Poprvé jsem viděl organizaci fungující jako švýcarské hodinky. Ne dokonale, ale skvěle. Bez přílišné byrokracie, s prostorem pro jednotlivce a s jasně rozdělenými zodpovědnostmi. Takové fungování si víc a víc přeji i pro nás.

Základem zůstává poctivé řemeslo, to se nikdy nezmění

Aktuálně vidím v AITOMu dva důležité úkoly. Zajedno dál rozvíjet sen o poctivém webovém řemesle a zadruhé stále ladit a zlepšovat co nyní máme ve skvěle fungující organizaci schopnou zdravě růst. Pokud dokážeme tohle, můžeme už jen popustit uzdu naší fantazii a kreativitě v tom, čeho dosáhnout a kam se vydat.

Když se na chvíli zasním a podívám do budoucnosti 3, 5, 10 let nebo víc, tak můžeme být číslo jedna v použitelnosti a zaměření na cíl v ČR nebo v oblasti CEE či v celé Evropě. Můžeme vytvářet vlastní podnikatelské projekty se zapojením našich lidí jako kapitánů - protože když jste machři na cíl a jeho aplikaci v online, můžete uspět v milionu věcí, oborů, oblastí. Můžeme být jasná volba pro firmy vstupující do střední Evropy nebo jednou dokonce mít pobočky na 3 kontinentech.

Umím si představit hodně vizí které nás nadchnou, a zároveň vím, že zásadní je žít v přítomnosti a neustále ladit ten stroj jménem firma, nikdy se nezastavit a dbát na vylepšování služeb i vnitřní organizace. Tuto práci za nás nikdo neudělá a je to naše cesta k růstu a rozvoji.

Úspěchy AITOMu na WebTop100Těším se na to, protože máme výborný základ. Stávající CEO Pavel Houser spolu s druhým majitelem Tomášem Odlem udělali kus obrovské práce a dostali AITOM do top oceňovaných agentur v ČR.

Dali dohromady tým skvělých lidi, postupy práce a provádění klienta světem online a vybudovali značku AITOM. Jsou to srdcaři stejně jako já a stejně jako asi každý v naší agentuře chtějí v oboru dělat skvělou práci a záleží jim na tom.

Plánujeme samozřejmě konkrétní kroky v oblasti procesů, zaměření i nových nástrojů a vylepšení. S cílem dělat naši každodenní práci na jedničku, pomáhat klientům zaměřit se s jejich online projekty na jasný cíl, najít nejlepší řešení, postavit ho, testovat, ladit a radovat se z výsledků. A mezitím dbát na udržení naší kultury, radosti z práce, dobrých vztahů a oceňování dobře odvedené práce. To totiž vystihuje DNA majitelů AITOMu, pod kterou se mohu s radostí podepsat :)

Přání, na kterém se rozhodně shodneme je po naší práci online vidět konkrétní pozitivní dopad v reálném světě. Například když mluvím s naším spokojeným klientem, který má tolik zakázek, že další nechce, protože by je nedokázal odbavit a může tak dávat práci a dobré výplaty svým zaměstnancům a skvělý produkt svým zákazníkům. Nebo dokonce když se podílíme skrz online projekt SOS dětských vesniček na opravdové záchraně dětských životů. Každá koruna a pozornost podporovatelů, kterou pomůžeme získat, mění lidské příběhy. To je něco, co opravdu má smysl a proč má smysl chtít být lepší a pořád se posouvat vpřed.

Zpět na články