Rozklíčujte klíčová slova v Collabimu: díl III.

V tomto díle si představíme práci s nástrojem Collabim, který ví, pod kterými klíčovými slovy vás zákazníci na webu hledají a také najdou. Pojďme na to!

 

 

Ujímá se mě Michal a Jakub, dva pohodáři, kteří sedí vedle sebe. Ťukají do klávesnice, přemýšlejí a často společně řeší neobvyklé hledané výrazy. Sandále na ples, hamburger s tatarkou? No, to radši přeskočíme. Jak bych vám je jenom popsala? Nejlépe to vystihl Jakub, který se začíná po označení PPC specialista ošívat, stačilo by PPC „obyčejňák“. Ale naši „obyčejní“ kluci toho umí mnohem více, než chtějí sami přiznat.

Důvodů proč se seznámit s nástrojem Collabim je mnoho. Jak pomáhá Michalovi a Jakubovi?

  • vidí, jaká klíčová slova zákazníci hledají ve vyhledávačích Google a Seznam
  • sledují, na jaké pozici ve vyhledávání hledaný výraz je, a jaký je jeho vývoj v čase
  • mají možnost navrhovat, hrát si se slovy a své experimenty hodnotit
  • dozví se, které stránky jsou pro umístění odkazu vhodné a které se vyplatí oslovit, a pak je také osloví


V AITOMu máme Collabim rádi. Pro každého klienta, který stojí o to vědět, co se kde šustne, spravujeme jeho účet v tomto nástrojiNaši „obyčejňáci“ sledují trendy oblíbenosti klíčových slov, experimentují s novými a své experimenty vyhodnocují. Hrají si s daty, zkoušejí, rádi skloňují a snaží se přemýšlet takovým způsobem, jak lidé brouzdající ve vyhledávačích. A funguje to. 

Správa klíčových slov je prostě klíčová, příště se seznámíme s Google Analytics a Davidem. Těšte se!

Lucie Hudcovičová

 

Přečtěte si předchozí díl: Střípky začátků v týmu Aitomu: díl II.

 

       

Zpět na články