Jaký byl rok 2015 v AITOMu?

Stalo se toho mnoho: stihli jsme dodělat celou řadu zajímavých projektů, strávili jsme hodiny plánováním vašich webů, našli jsme si ale také čas na nejzajímavější konference a přednášky.

 Jak vypadal rok 2015 v jediném obrázku?Jaký byl náš rok v číslech?

Leden

Rok 2015 začal vyloženě sladce  – microsite k 40. výročí čokolády Studentská pečeť.

Jaký byl rok 2015?

Únor

Asociace.biz je významnějším sdružením dodavatelů internetových řešení u nás. V takové asociaci nemůže AITOM chybět a také už nechybí. Od února jsme členem asociace i my.

Březen

Neradi si syslíme své znalosti jen pro sebe. V březnu jsme tedy vypustili do světa e-mailový seriál #16digitálnípřikázání, ve kterém jsme se podělili o zajímavé tipy z oblasti marketingu. Seriál si přečetlo celkem 500 z vás.

Duben

Snažíme se být členem všech oborových organizací, které by nám mohly pomoci získat lepší know-how. V dubnu jsme se stali členem Czech ICT Alliance, která pomáhá českým IT firmám budovat silnou značku kvalitního českého ICT v zahraničí.

Vydali jsme se na školení o trendech e-mail marketingu a networking od Tuesday. Na semináři jsme probrali všechny důležité kroky e-mailingu, od vytvoření unikátního obsahu, přes budování komunity až po tvorbu strategie. Věděli jste třeba, že přes 70 % lidí kontroluje e-maily i o víkendu?

Také jsme spolu s našimi klienty napjatě sledovali mistrovství světa v hokeji. Ale zábavu stranou – pro ORION jsme připravili tematickou hokejovou microsite.

Hokejová microsite

Květen

Nemůžeme ale pořád jen mlsat čokoládu, už tak si někteří členové týmu stěžují, že by měli zhubnout. Spustili jsme nové webové stránky pro PPM Factum, firma se zabývá merchandisingem a retailovými audity. Ale přiznejme si to – jsme závislí na čokoládě. Hádejte, kdo s PPM Factum spolupracuje? Třeba Nestlé, Müller nebo STORCK, my prostě bez sladkostí nemůžeme být.

Děti v AITOMu

30. května nás navštívily děti z dětských domovů v rámci akce Out of home. Ukázali jsme jim, jak vypadá práce grafiků, kodérů i marketérů. Děti si také navrhly vlastní reklamní bannery. Neradi to přiznáváme, ale roste nám celá generace talentovaných konkurentů.

Červen

Červen je u nás tradičně měsícem, kdy myslíme na druhé. Opět jsme pomohli nadaci Paraple s webovými stránkami a samozřejmě jsme se také zúčastnili Běhu pro Paraple. Celkově se na závodu vybralo přes 850 tisíc korun na pomoc handicapovaným lidem. Děkujeme vám všem, kteří jste podpořili závod také.

Dále jsme v červnu trochu obměnili marketingový tým. Lucie a Petra odešly a místo nich pro vás vymýšlí kampaně LucieTerezou.

Nový tým je potřeba také náležitě stmelit a starou gardu nechat také odpočinout. Vyrazili jsme tedy na víkend na Slapy užít si trochu sluníčka.

Dovolená na Slapech

Červenec

Od sladkostí jsme se neodtrhli ani v červenci. Začali jsme spolupracovat s firmou STORCK – přejali jsme úplně správu facebookových profilů bonbonů nimm2 a sušenek Knoppers.

Jeden z našich postů pro Knoppers Bonbony nimm2 v režii AITOMu

Vypustili jsme do světa naprosto unikátní webové stránky S. O. S. Dekorace. Webové stránky jsou celkem v 9 jazycích, firma vyrábí reklamní dekorace, takže jsme si vyhráli především s grafikou.

Srpen

Srovnávače zboží frčí a používá je více než polovina zákazníků. Martin s Jakubem, kteří se starají o vaše pozice ve srovnávačích, získali certifikát od MERGADO – nového softwaru, který nám umožňuje pracovat rychleji a efektivněji.

Září

Přes léto jsme během dovolených trochu vypadli z dění. Ale jak chcete začít den bez toho, abyste věděli, jaké skandály provedly celebrity? To by nám po ránu snad ani káva nechutnala. Naštěstí to v Mafře vidí podobně. Společně jsme tedy spustili zábavný web Expres.cz pro všechny, kteří chtějí být v obraze.

Odstartovali jsme spolupráci s Mladyponikatel.cz a protože máme velké cíle, začali jsme rovnou seriálem „Uživatelské testování pro začátečníky“.

A vyslali jsme Terezu na Copycamp, aby zjistila, jaké trendy budou vládnout obsahu.

Říjen

Vyvinuli jsme nový web pro společnost Vema. Samotným stránkám ale předcházely dlouhé měsíce strávené vývojem, přípravami vstupní studie i rozhovory a testováním s klienty.

Listopad

Listopad byl ve znamení soutěží a vzdělávání. Vyslali jsme marketingový tým na Marketing festival. Zašli jsme na setkání partnerských agentur Googlu – na Google Agency Day v Praze. Dozvěděli jsme se, co plánuje Google na rok 2016 a vyhráli jsme sedací pytel (který už má své pevné místo v nových kancelářích). V neposlední řadě jsme také vyslali Jakuba přednášet na WebTop100 o vstupních studiích.

Do WebTop100 jsme přihlásili 8 vašich projektů. Od září jsme napjatě očekávali výsledky, konečně tedy přišel den D a slavnostní vyhlášení – získali jsme 3 medaile.

AITOM na WebTop100

Krom vývoje navrhujeme také grafiku. Práce je tolik, že se grafikovi Jirkovi kouřilo od tužky. Do týmu tak přichází nový grafik Pepa. A náš obchodní tým doplnil Pavel.

Aby toho nebylo málo, dohodli jsme se na spolupráci se specialisty na HR z Randstad. Právě pro ně připravujeme nový web. Pokud hledáte neustále nové zaměstnance, máte se určitě na co těšit.

Prosinec

S příchodem nových posil nám byly kanceláře malé. Zakopávali jsme o sebe a to prostě není optimální prostředí pro kreativní přemýšlení. Porozhlédli jsme se po nových kancelářích a nakonec jsme se zabydleli v Michli.

Stěhujeme Vývoj je z nových kanceláří evidentně nadšený

Na závěr roku jsme ještě nadělovali klientům dárky. Například stavitelská firma ATRIUM dostala zbrusu nový web a marketingovou kampaň. Také jsme dostavěli webové stránky pro developerskou společnost Neocity.

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací