Responzivní reklamy - další inovace v AdWords

Po prodloužených inzerátech si pro nás Google AdWords připravil inovaci pro obsahovou síť - responzivní reklamy.

V letošním roce společnost Google udělala již několik změn v zobrazování svých reklam především ve vyhledávací síti, kdy inzeráty dostaly prodlouženou verzi. Nově dochází ke změnám i textových a bannerových reklam v obsahové síti.

Reklamy v obsahové síti dostaly novou fazónu. Ve zkratce jde o to, že se jejich vzhled, velikost a formát automaticky přizpůsobí rozměrům volného reklamního prostoru v obsahové síti Google.

aitom responzivni reklama

Tato modifikace v obsahové síti umožní společnosti Google zasáhnout a vyplnit nespočetné množství velikostí a typů reklam. A nejlepší na tom je, že stačí vytvořit jednu reklamu, která se bude posléze automaticky přizpůsobovat různým reklamním prostorům. Reklamy se pak budou zobrazovat v různých modifikacích. Může se zobrazovat ve čtyřech různých variantách, kde v jedné reklamě bude obsaženo pouze vaše logo, v jiné variantě pak bude pouze vámi nahraný obrázek a u některých se dokonce může objevit kombinace obou předchozích variant, včetně popisků. Barvy automaticky generovaných responzivních reklam se přizpůsobí barvám, které používáte v logu či v nahraných obrázcích.

Jak vypadají dnešní textové reklamy a nové responzivní reklamy v obsahové síti?

responzivní reklamy

Co si od této změny můžeme slibovat? Větší zásah, zvýšení počtu zobrazení i prokliků na stránky inzerentů a tím i zlepšení dosavadních výsledků reklam v obsahové síti.

Chcete poradit nebo pomoci s novými formáty reklam? Napište nám.

 

 

Zpět na články