On-line marketingové akce 2020

Svět online marketingu je plný skvělých akcí, které nás inspirují, posouvají dál a pomáhají nám navazovat nové spolupráce.

Zaručeně nestihnete vše, co se po celý rok koná, proto jsme pro vás vybrali 10 akcí, které u nás považujeme za nejzajímavější. Inspirujte se a třeba se na některé z nich potkáme!

 

5. března 

 

Ostravský marketing day - přednášky, prezentace a workshopy pro lepší firemní marketing. Příjemná lokální akce nabítá zajímavými přednáškami. O tom, jak ušetřit zbytečné náklady při výběru nového dodavatele webu, tu bude přednášet náš Key Account Manager Pavel Quaiser.

 

2. - 3. dubna

 

Czech On-line Expo 2020 - rozsáhlý e-commenrce a online-business veletrh s 15 konferencemi a 150 přednášejícími na témata jako SEO, datová analytika, UX nebo strategie. Akce má také svůj investorský launch a zónu pro freelancery.

 

 

23. -. 24. dubna

 

Marketing festival - osvědčená akce plná přednášek a workshopů od špičkových profesionálů z Česka i zahraničí. Jarní dávka inspirace a o rozhledu o tom, co se ve světě marketingu děje a bude dít.

 

21. května

 

Content First 2020 - tvorba a strategie, vertikální obsah a další nové formáty, měření a optimalizace - to jsou tři hlavní pilíře, které se budou probírat na letošním Content First. Event ocení jak kreativci, tak i manažeři, marketingoví ředitelé a další specialisté.

 

28. května

 

B2B E-commerce Forum - první česká konference zaměřená čistě na B2B business. Inspirace, case-studies, best practices a ověřené strategie i postupy pro úspěch v online B2B prodeji. Tato akce je nová, my však B2B sektor považujeme za velice důležitý, a proti jí dáváme velkou šanci a jsme zvědaví na ohlasy.

 

11. června

 

SEOrestart - komornější, ale informacemi ze světa SEO nadupaná “konference o vyhledávání a nalézání” v pražském Divadle pod Palmovkou. Tedy o SEO. Inspirativní přednášky z praxe určené provozovatelům webů, online markeťákům, agenturním i freelance konzultantům.

 

30. září

 

Brand management - zajímavá regionální akce, která se koná v Pardubicích. Není sice zaměřena čistě na digitální marketing, ale řeší z mnoha pohledů klíčové téma, které i nás online marketéry zajímá - jak budovat značku v měnícím se světě.

 

1. října

 

PPC restart - jedna z mála čistě PPC konferencí. Téma PPC nepatří na marketingových akcích k nejčastějším, proto si PPCčkaři zaslouží mít vlastní událost, na které své reklamní klikání proberou pěkně do hloubky a ze všech stran.

 

5. listopadu

 

Czech Internet Forum - akce zaměřená na ové zajímavé projekty, inovativní služby i efektivní nástroje a způsoby měření, které vám pomohou při rozjezdu podnikání či s vyhodnocováním kampaní.

 

19. listopadu

 

WebTop100 - prestižní oborová soutěž spojená s konferencí. Soutěž českých agentur o nejlepší weby v několika kategoriích, která se letos uskuteční již po devatenácté. Jakých trendů v online marketingu si přednášející všimnou letos? A naváže zde AITOM na svá ocenění z minulých let? Letos přibude nová mladší porota a nové kategorie.

 

 

 

 

Zpět na články