Nový formát Facebook reklamy

Facebook si po změně designu Timeline připravil další novinku, tentokrát především pro marketéry. A tím pádem pro všechny.

Větší reklamy v pravém sloupci

Reklamy v pravém postranním sloupci budou podobné jako v „news feedu“, tedy hlavním kanálu nových příspěvků. Reklamy a sponzorované příspěvky budou větší a obrázky budou ve stejném poměru, jako jsou mezi vybranými příspěvky. Marketéři a grafici již nemusí připravovat více variant jednoho obrázku jako doposud. Facebook pochopitelně zveřejnil i náhled:

Nový vzhled Facebook reklam

A co změna přinese?

Dle Facebooku to bude především lepší zážitek z reklam, podle dosavadního testování vykazují příspěvky až 3x vyšší míru zaujetí.

Tvůrci reklam ocení již zmíněný stejný formát obrázků reklam jako ve vybraných příspěvcích. Ruku v ruce se zvětšením obrázků také půjde snížení počtu zobrazených reklam. To může mít za následek zvýšení ceny reklamy, která by ale měla být vykoupena právě vyšším zaujetím.

Závěrem lze jen dodat, že nový formát reklam bude nasazován od druhé poloviny dubna a po nějaký čas poběží zároveň oba formáty reklam, jak starý, tak tento.

David Ptáček

Zpět na články