Marketing Festival 2013

V pátek 22. listopadu začal v Brně dvoudenní Marketing Festival a i AITOM měl v publiku své zastoupení. Na známé persony českého i světového marketingu se jeli podívat Marek Mencl a David Ptáček a po jejich návratu jsme je samozřejmě museli vyzpovídat. Zde si můžete přečíst, co oni sami o festivalu (ano, festivalu, nikoliv konferenci) řekli.

Jak by jsi porovnal festival s jinými marketingovými akcemi?

Marek: Otázka je, zda  je takové porovnání vůbec možné. MF byl natolik odlišný, jedinečný a skvěle organizovaný, že se podle mého názoru s jinými českými marketingovými akcemi či konferencemi porovnávat nedá.
David: Festival rozhodně převyšoval všechny akce, které jsem zatím mohl navštívit. O vzdělávání i zábavu bylo více než dobře postaráno. Opravdu smekám před Jindrou (pozn. Jindřich Fáborský, pořadatel festivalu), odvedl obrovský kus kvalitní práce.

Jak se vám festival líbil a co vás nejvíce zaujalo?

Marek: Jak už jsem naznačil v předchozí odpovědi, osobně si myslím, že se jednalo o vůbec nejlepší akci, které jsem se zúčastnil. Nejvíce mě zaujala celková atmosféra konference, která byla doslova cítit na každém rohu foyer a sálu Janáčkova divadla.
David: Mě zaujala především komunikace před akcí. Počínaje doporučením ubytování přes řešení problémů a zodpovídání dotazů až po vydání e-booku pro nastudování potřebného vědomostního minima bylo vše brilantní.

Jaká přednáška byla podle vás nejlepší?

Marek: Zmínit pouze jednu, to nejde. :) Uvedu dvě. První z nich byla přednáška Niel Pattela, která mně osobně dala hodně praktických rad ohledně toho, jak přistoupit k práci s firemním a osobním obsahem. Několik jeho tipů rozhodně zužitkuji při přípravě vlastního blogu, na kterém nyní společně s Davidem pracujeme. Druhou, a v určitých momentech možná i lepší přednášku uvedl Jan Podzimek ze společnosti Pria. Pro mě osobně velice milé překvapení, protože tolik praktických a reálných příkladů z praxe jsem snad ještě na žádné jiné konferenci neviděl ani za celý den.
David: Zde můžu souhlasit s Markem a přidávám ještě jednu přednášku, která zaujala mě, a to „A video strategy for 2014“ od Phila Nottinghama. Phil přinesl mnoho zajímavých tipů a poznatků z oblasti video marketingu, bohužel chrlil slova v kulometním tempu, a než jsem si uspořádal jednu myšlenku, Phil už byl o tři dál. Proto se těším, až si v klidu domova pustím záznam přednášky, což je mj. další pozitivum festivalu.

Jaká byla naopak nejslabší?

Marek: Bohužel jednoduchá odpověď. Jan Zdarsa a jeho povídání o displejové reklamě. Přednáška, která na festivalu neměla být.
David: Opět souhlasím s Markem, Jan Zdarsa by se svojí přednáškou na většinu akcí patřil k tomu nejlepšímu, zde bohužel ne. Moc mě na první poslech nezaujala ani přednáška Ondřeje Slámy o přínosu Youtube pro marketing, ale na tu se určitě ještě jednou mrknu.

Co ubytování a Brno? :)

Marek: Na Brno dobrý, viď. Ale je pravda, že když už si člověk zamluví čtyřhvězdičkový hotel (o to víc, když má v názvu slovo „grand“), čekal by trochu víc než zatuchlý a zastaralý pokoj s výhledem do jakési pochybné uličky.
David: Hotel byl v super lokalitě, všude to bylo kousek pěšky, ale jinak jsem asi čekal víc. Leč hotel nebyl hlavní důvod našeho výletu do Brna, takže vem to čert. :)
Marek: Tady bych ještě Davida opravil. V Brně je to všude kousek, nejenom od zmiňovaného hotelu. :)

Jak se vám líbil doprovodný program a afterparty?

Marek: Opět musím chválit. Afterparty byly tak velkolepé, že by mohly být brány jako samostatné a velice úspěšné akce. Klobouk dolů.
David: Opět souhlas s Markem. Brno vůbec není tak špatné, jak by si mohl jeden myslet. :) Nakonec jsme toho prošli mnohem více, než nabízel oficiální program festivalu, a tím musím poděkovat kamarádce Bětce za velice poučné průvodcování nočním Brnem.

Co vám taková akce dala?

Marek: Naději, že jsou v ČR schopni lidé, kteří se chtějí vzdělávat, potkávat a vyměňovat si své znalosti. A čistě z praktického pohledu mi dala několik cenných rad, které budu aplikovat při své práci s našimi klienty.
David: Obecně rád chodím na podobné akce, ať již je to jakákoliv konferenci, či školení, vždy načerpám spoustu energie a inspirace do další práce a nejinak tomu bylo i teď. Popsal jsem si pár stránek možnými zlepšeními a již se je snažíme zavádět.

Oficiální video sestřih z Marketing Festivalu.

Užitečné odkazy:

David Ptáček a Marek Mencl

Další náhledy: 

                   

Zpět na články